Gå til innhold

Horer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som nevner at hva som er pent er mote, det finnes faktisk en "skjønnhetsformel" hvis noen av dere fulgte med påprogrammet til john gleese om utsende.

Vi bruker faktik utsende gjennom urinnstinketene våre til å bedømme hvor god helse en person har. Gutter/menn liker damer med store pupper fordi det viser at hun kan gi mye melk til et eventuelt barn. Og muskler og generelt sunne trekk er også viktig for de dyriske innstinktene våre.

Men menneskene bør bevis at vi rager over dyrene ved å ikke dømme personer på dyriske innstinkter.

Lenke til kommentar
... og hva mener du om f.eks sex før ekteskapet? Du er nokså bibelslave på andre områder, ihvertfall.

For det første, så står det visstnok ikke et eneste sted i Bibelen at man ikke skal ha sex før ekteskapet (mulig jeg tar feil, har ikke finlest den dessverre).

For det andre, så tror jeg dere hisser dere mye mer opp over de "perfekte" plakatdamene rundt omkring, enn hva de fleste jenter gjør. Ha litt mer tiltro til jenter enn at de kun bryr seg om utseendet sitt, og blir deprimerte hvis de ikke har en 90-60-90-kropp eller hva som nå er "idealet". Klart at det finnes slike jenter, og det er forferdelig at de må slite med det, men flesteparten av jentene har såpass i hodet at de ikke bryr seg nevneverdig. Tror faktisk hoveddelen av jentene her i landet tenker omtrent slik som meg (det gjør i hvert fall venninnen mine): "Joda, det hadde vært fint å ha en slik kropp og utseende som de modellene har. Men nå er nå verden slik at det har jeg ikke, og sånn er det. Selv om jeg ikke er fornøyd med alt ved meg selv, så har jeg det tålelig bra med meg selv. Dessuten er de modellene sikkert stokk dumme. ;)"

Lenke til kommentar
... og hva mener du om f.eks sex før ekteskapet? Du er nokså bibelslave på andre områder, ihvertfall.

For det første, så står det visstnok ikke et eneste sted i Bibelen at man ikke skal ha sex før ekteskapet (mulig jeg tar feil, har ikke finlest den dessverre).

For det andre, så tror jeg dere hisser dere mye mer opp over de "perfekte" plakatdamene rundt omkring, enn hva de fleste jenter gjør. Ha litt mer tiltro til jenter enn at de kun bryr seg om utseendet sitt, og blir deprimerte hvis de ikke har en 90-60-90-kropp eller hva som nå er "idealet". Klart at det finnes slike jenter, og det er forferdelig at de må slite med det, men flesteparten av jentene har såpass i hodet at de ikke bryr seg nevneverdig. Tror faktisk hoveddelen av jentene her i landet tenker omtrent slik som meg (det gjør i hvert fall venninnen mine): "Joda, det hadde vært fint å ha en slik kropp og utseende som de modellene har. Men nå er nå verden slik at det har jeg ikke, og sånn er det. Selv om jeg ikke er fornøyd med alt ved meg selv, så har jeg det tålelig bra med meg selv. Dessuten er de modellene sikkert stokk dumme. ;)"

Jeg tror det samme. Men poenget er at gutter blir påvirket av plakatene og ser på modellene som perfekte deilige damer og har de som utgangspunkt når de daglig høylytt kommenterer kroppen til jenter. Men jeg mener nå uansett at om NOEN får ødelagt livet sitt pga disse plakatene så er det rett og rimelig å fjerne de. Lovlig eller ulovlig.

det er forsåvidt ikke bare H&M boardsa det er snakk om, men hele medias fremstilling av kropp og sex.

Lenke til kommentar
Dessuten er de modellene sikkert stokk dumme.

Er det vitenskapelig bevist at pene jenter er smartere/dummere enn stygge jenter, eller er det noe du tror?

Du kan si hva du vil om Jessica Simpson, men jeg er overbevist om at det er en stygg jente som er på samme intellektuelle nivå som henne.

Lenke til kommentar

Ja, alle får 24 statpoints som skal fordeles på Str Con Int Cha og Dex...

Neida, jeg kjenner jenter som er stygge dumme og sosialt mistilpassa så det holder jeg...

Men når du er happy med karriere som pen på plakat er du vel ikke den med høye åndelige mål?

"Tingen er at vestkantjenter har penger, og derfor alltid bra sminke, men 90% er en tomme for feite, så det gjeldet å gå for de 10 prosentene da."

Døm selv, noe jeg hørte noen si en dag...

Endret av Den Røde Tsar
Lenke til kommentar
Men når du er happy med karriere som pen på plakat er du vel ikke den med høye åndelige mål?

Det er ingenting som tenner en jente som fame and fortune, men som du sier - hun er vei i så fall ikke av høye åndelige mål.

Men - hvem er vel egentlig det?

Lenke til kommentar
Dessuten er de modellene sikkert stokk dumme.

Er det vitenskapelig bevist at pene jenter er smartere/dummere enn stygge jenter, eller er det noe du tror?

Du kan si hva du vil om Jessica Simpson, men jeg er overbevist om at det er en stygg jente som er på samme intellektuelle nivå som henne.

Jeg mente ikke at pene jenter er dummere enn mindre pene jenter, men at det er de vi "vanlige" trøster oss med når vi ser dem. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Jeg tror det har med å gjøre at pene jenter ikke nødvendigvis trenger å være smarte... mens stygge jenter må det...

Pene jenter kan få seg jobb som modell, pop-stjerne, osv, osv mens stygge jenter må få seg en "skikkelig" jobb, dvs. med utdanning.

Så enkelt er det å forklare det.

Lenke til kommentar

Tips:

Gå rundt og se etter noen gammle menner som ser noegenlunde ut som deg. Hvis du finner en som har likheter med deg, da finner du ut om han har en datter rundt din alder. Om han har det, da har du større sjangse for å få napp.

Det er bevist at folk ofte tiltrekkes personer som har likhetstrekk med foreldrenne sine. Det er grunnet med at ubevistheten konkluderer med at den personen må ha gode gener siden foreldrenne dine kom med et fullkomet barn.

Lenke til kommentar
Ja, alle får 24 statpoints som skal fordeles på Str Con Int Cha og Dex...

Nonsense, man det er tilfeldig, man får så og så mange kast med terningen, og enten har man flaks eller ikke. :yes:

Og de jeg kjenner som er pene er faktisk ofte ganske smarte, det kan kanskje ha noe med selvsikkerhet elns.

Men når det kommer til Jessica Simpson, er hun totalt imbesil da, så det har ikke noe særlig å si tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...