Gå til innhold

Horer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal jeg si??jeg foreslår at halTan og Felix(?) går inneom gerd's stormote og ber dem lage boards, så kanskje de kan få se fete damer på boards, hvis det er sunnere for "små piger"..

Det er ikke det som er poenget! INGEN av H&M kunder ser ut som eller har en kropp som damene i reklamene, da disse har en UNATURLIG kropp. Poenget er at H&M boardsa ikke er reklame for klær, men for skjønnhetsideal. Hvis H&M reklamene hadde vært bilder av sunne jenter med klesplaggene på så hadde jeg ikke brydd meg.

Tror det generelt er sosialistisk misunnelse rettet mot andre som er penere. Akkurat samme prinsipp som når det gjelder penger. Har du mer penger enn "oss" er du slem. Er du pen er du unaturlig. Sminke er unaturlig. Ergo er alle jenter som bruker sminke unaturlige.

Neppe tilfeldig at jentene i RU / SU ikke akkurat er blant de peneste?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke misunnelig på folk som har mer penger. Jeg mener ganske enkelt at kapitalismen fører til at mye makt samles på få ikke folkevalgte hender. Jeg kjenner forsåvidt mange SU/RU jenter som så godt som mulig oppfyller skjønnhetsidealet. Hadde du hatt argumenter hadde jeg sikkert svart mer utfyllende.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke misunnelig på folk som har mer penger. Jeg mener ganske enkelt at kapitalismen fører til at mye makt samles på få ikke folkevalgte hender. Jeg kjenner forsåvidt mange SU/RU jenter som så godt som mulig oppfyller skjønnhetsidealet. Hadde du hatt argumenter hadde jeg sikkert svart mer utfyllende.

Klart du blir misunnerlig når du ser hva penger gjør. Å ikke begjære en bra dame, fet bil, fin båt osv er umenneskelig.

Jeg skrev at

da mener jeg generelt. Bare se på hun Inga M. Thorkildsen, hun er balndt de penere. De er gjort undersøkelser som bekrefeter at de som stemmer blått er penere, lever lengre og sunnere.

Mange stygge jenter blir feminister da de innenfor de røde rammene får en unskyldning for ikke å se naturlig pene ut.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke misunnelig på folk som har mer penger. Jeg mener ganske enkelt at kapitalismen fører til at mye makt samles på få ikke folkevalgte hender. Jeg kjenner forsåvidt mange SU/RU jenter som så godt som mulig oppfyller skjønnhetsidealet.  Hadde du hatt argumenter hadde jeg sikkert svart mer utfyllende.

Klart du blir misunnerlig når du ser hva penger gjør. Å ikke begjære en bra dame, fet bil, fin båt osv er umenneskelig.

Jeg skrev at

da mener jeg generelt. Bare se på hun Inga M. Thorkildsen, hun er balndt de penere. De er gjort undersøkelser som bekrefeter at de som stemmer blått er penere, lever lengre og sunnere.

Mange stygge jenter blir feminister da de innenfor de røde rammene får en unskyldning for ikke å se naturlig pene ut.

Det er naturlig for mennesket å ønske å ha like mye som naboen, det være seg penger, venner eller kjæreste. Dog, jeg er ikke misunnelig, men jeg skulle gjerne hatt mye penger ja. Men det er ikke grunnen til at jeg er kommunist.

Hva er pent? Skjønner ikke hvordan man kan måle hvem som er penest. Du omtaler forsåvidt de røde i gode ord her, selv om du ikke skjønner det selv. Det du sier er at de røde ikke dømmer andre mennesker basert på utseende, og at vanlige jenter som ikke ser ut som skjønnhetsidealet kan omgås de røde uten å bli forhåndsdømt og få kommentert kroppen sin i tide og utide.

Lenke til kommentar

Når det gjelder pene gutter som kjøper seg horer, tror jeg det kan handle litt om trend og aksept i miljøene de er i. Muligens er det sosialt akseptert blant vennene deres å kjøpe seg en sexpartner. En annen faktor kan være at de tenner på det, og liker det. De kan stille høyere krav til hva de skal få, vil ha seg noe uten å forplikte seg, og kan vite for sikkert at de ikke får noe backflash av det senere fra jentas side. Ingen uønsket graviditet, ingen gråtende jenter på telefonen etterpå, og ingen dårlig samvittighet fordi han aldri ringer henne etterpå.

Når det gjelder Horror og hans problemer med å finne en å være glad i, så er jeg enig med mye av hva de andre har nevnt. Personlig liker jeg ikke at gutter har skjegg (bare et lite tips). Skjegg stikker deg når du skal kose ;) Jeg tror du rett og slett har vært uheldig med hvilke jenter du har møtt. Uansett hvor stygg en person måtte være så hadde jeg aldri stukket av uten å si et ord første gang vi møttes etter å ha blitt "kjent" via nettet eller andre steder.

Det høres kanskje ut som en klisjé, men skjønnhet kommer innifra. Jeg tror ikke det akkurat skader å starte et forhold med vennskap. Jeg forelsker meg ikke i et utseende, jeg forelsker meg i en person i sin helhet. Personlighet teller så mye mer enn man kanskje ville trodd.

Lenke til kommentar

Om man bruker masse penger på ei dame på byen for å få a med seg hjem, og kansje ikke blir kvitt henne etterpå og heller bruker pengene på ei prostiuert for å få samme nytelsen, og til og med slipper alt bryderiet med å vokne opp med et hespetre dagen der på .

Vel... jeg ser ikke problemet :p

Lenke til kommentar
For et råttent samfunn vi lever i. Folk kjøper seg horer fordi de ikke har tid til forhold. Jenter og gutter bedømmer folk etter utseende og rangerer hverandre på en fåkkings skala? skjønnhetstyrraniet når nye høyder hver dag gitt :roll:

Ja, det er for hjævlig.

Men, det er likevell feil å klage på dem som er pene. (mener ikke at du gjør det)

I går så var jeg og en gjeng fra jobben på "byen".

Og havna på en pub, hvor jeg faktisk begynte å snakke med ei jente.

Noe jeg gjorde, bare for å bevise for dem jeg kom med, at "ingen" ville latt seg kjekke opp av meg. Derfor valgte jeg ei flott og søt jente. (min mening)

Men, hun blei sittene å snakke, og var veldig hyggelig. :thumbs::thumbs:

Vi snakka sammen hele kvelden, og så kjørte jeg henne hjem etter på. Ble ikke med henne inn, men har en middags avtale Lørdag :green:

Gikk ikke så bra med "beviset" mitt.

Trur heller ikke det blir noe mer en vennskap, men forløpig er det rom for håp.

(ser ut som en viss en her kanskje har rett)

------------------------------------------------------------------------------------------------

darkness|

Når det gjelder Horror og hans problemer med å finne en å være glad i, så er jeg enig med mye av hva de andre har nevnt. Personlig liker jeg ikke at gutter har skjegg (bare et lite tips). Skjegg stikker deg når du skal kose Jeg tror du rett og slett har vært uheldig med hvilke jenter du har møtt. Uansett hvor stygg en person måtte være så hadde jeg aldri stukket av uten å si et ord første gang vi møttes etter å ha blitt "kjent" via nettet eller andre steder.

Hm! Det er flere som har nevnt dette med skjegg her.

For meg spiller det egentlig liten rolle om jeg har eller ikke, det er bare det at jeg har så runde sjakar (usikker på stavingen her, jeg er dessverre ikke den flinkeste til rettskriving)

Har dessuten hatt skjegg i mange år. Kanskje jeg tar det etter treningen i kveld :wow:

Horror.

Endret av Horror
Lenke til kommentar
Personlig liker jeg ikke at gutter har skjegg (bare et lite tips). Skjegg stikker deg når du skal kose ;)

Det kommer litt ann på sjegget da...

Noen har kansje sånnt stålull sjegg, men annet er mere soft :p

mitt btw stikker ikke, vil du kjenne ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...