Gå til innhold

Horer

Anbefalte innlegg

Der kom det en god diskusjon om horer og horekunder.

Jeg så litt om dette på 1930 på tvn (trur jeg)

Leste om dette i aftenposten også. avis utgaven, så derfor har jeg ikke link, sorry for det. :no:

Det var snakk om at flere og fler unge menn/gutter benyttet seg av disse jentenne.

Og det ble opplyst att gate jentenne tok 1 500,- for en tur. (faktisk pris er 600,- men samme det)

Dette syns jeg er merkelig, for disse gutta dem snakker om, er jo pene og kjekke.

Velstående og velltalende.

Da syns jeg det er rart og ty til horer.

Vi snakker jo ikke om utskudd som meg.

De gutta sier selv, at dem ikke har noe stort problem med å sjekke opp damer på pubben eller lignende steder.

Utrolig sier jeg, for hadde jeg klart å sjekke opp damer, så hadde jeg ikke giddi å flyd etter horer.

Dette resulterer også i et problem for meg, for nå får horene pene kjekke gutter med mange penger.

Hvem gidder å bli med meg da??? (stakar meg :cry: )

Forventer ikke noe svar eller sympati, men måtte bare få dette ut. Sorry.

Horror

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje de går etter horer for å få makt over kvinnen de puler?

Nei det tror jeg ikke. Aftenposten konkluderte med at mange unge, kjekke, single menn har karriere som tar mye tid. Dette er oppegående mennesker som lever et sosialt liv med venner på fritiden, går på trening og andre aktiviteter. Problemet for mange av dem er at tiden ikke strekker til. Da blir det til at de kjøper sex for å få tilfredsstilt det behovet. Å ha dame er svært tidkrevende og dyrt.

Hvis man ikke er interessert i et langvarig og tidkrevende forhold, men er kun ute etter sex, er det bedre å gå til en prostituert enn å fucke opp et forhold og såre jenta.

Tror det er få som går til horer for å få makt over kvinnen. Da er det mer sannsynlig at vedkommende finner en likesinnet som også er interesser i "tied up games."

Leste et intervju med en prostituert kvinne som hadde vært på gata i 47 år i dagbladet i går. Hun sa at kundene stort sett var høflige og greie, og hun selv hadde bare hatt en virkelig skummel opplevelse på alle de årene. Likevel mente hun at kundene var mer gentlemenn før enn nå.

Problemet til svært mange prostituerte er at de bruker dop. Dette gjorde ikke kvinnen i intervjuet. Det var dermed lettere for henne å vurdere om det var trygt å bli med en kunde eller ikke, ved å studere hans oppførsel. Hun tjener forresten 40.000-50.000 i måneden og hadde ikke noe ønske om å finne en annen jobb.

Prostitusjon er muligens verdens eldste yrke, og det er noe som er kommet for å bli. Istedet for å skyve de prostituerte ut på gata og jage dem fra sted til sted, burde man få virksomheten inn i ordnede former. Bordeller med vakter som passet på ville vært en god ide, og mye tryggere for de prostituerte enn en gal hallik som truer og slår.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Problemet for mange av dem er at tiden ikke strekker til. Da blir det til at de kjøper sex for å få tilfredsstilt det behovet. Å ha dame er svært tidkrevende og dyrt.

Hvis man ikke er interessert i et langvarig og tidkrevende forhold, men er kun ute etter sex, er det bedre å gå til en prostituert enn å fucke opp et forhold og såre jenta.

Nja...

For "kjekke" gutter skulle det ikke være noe problem å finne seg en villig jente ute på byen for bare sex. Det er faktisk ikke så vanskelig... Så lenge de er litt fulle, og du slår av en hyggelig prat med de, så er det rett hjem i sengen som oftest.

Så jeg tar ikke den forklaringen som helt god...

Den eneste grunnen jeg ser for at en "kjekk" gutt skulle ta en prostituert er hvis han ikke får seg en dame en kveld, og dermed etterpå oppsøker "det røde lys".

Jeg ville aldri gjort det iallfall!!

Lenke til kommentar

må si meg enig med Jon@s. prostitusjon er ikke noe jeg kan komme tiil å like, men jeg aksepterer at folk driver med slikt, selv om jeg ikke godkjenner det. tross alt er prostituerte mennesker de også, og de bør da ha bedre sikkerhet enn det de har nå. å få det hele organisert og lovligt ville vært til det beste for alle. å ha vakter som passer på, og mulighet for å tilkalle hjelp er viktig. en annen ting er at folk som skal være kunder bør bli testet for sykdommer før de blir slippet inn. dette vil gjøre et bordell mindre farlig med tanke på aids og andre sykdommer. dessuten vil det være en bedre opplevelse for kundene dersom det skulle skje i et passende lokale, som man gjerne velger selv, enn å måtte ty til et hotellrom, eller friluften i en park. men en ting er sikkert. prostitusjon er ikke noe vi blir kvitt i dette millenniet. så vi kan like så godt la det skje på en så dannet måte som mulig.

Lenke til kommentar
Er en for alle, bare å lete...

Er en for alle, bare å lete...????????????????

Viss du virkelig trur det, så er du ganske så naiv. (utrolig naiv faktisk)

------------------------

Alle de pene damene som er lei av typene som flyr etter horer...?

Tja, nå snakket jeg om horer.

Har aldri forventet at pene jenter ser i min rettning.

Dessuten så er det faktisk helt utrolig hva jenter egentlig godtar i ett forhold.

Noen sier det ikke er noe problem å finne seg dame, og til dem kan jeg bare si: ikke alle er som dere.

Noen får nei uansett.

Jeg prøvde en gang sånn tlf. treff opplegg, og fikk god kontakt med ei jente.

Hun ville møte meg, siden hun syns jeg var SÅ grei og snill, forståelsefull og alt det der.

Men hun snudde fort når hun så meg. Hun gadd ikke en gang si noe til meg, hun bare spurte om jeg var Horror, og når jeg svarte ja, så borte blei hun.

Dette er ikke ett engangs tilfelle. Jeg har opplevd dette 8 ganger. (ikke alle fra tlf. opplegg, men flest fra nett chat O.L.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Hvis man er stygg, så må man ta det inn over seg og godta en stygg kvinne.

Med det sagt, så er det alltid noen som du kan være med, i 99,9999% av tilfeller. De eneste som kanskje umulig kan finne seg noen er folk som har livstruende sykdommer eller lidelser, osv.

Man må vite hvor man står i forhold til det andre kjønn. Man må lære seg hvor på "skalaen" man befinner seg, og lete etter motparten som er av tilsvarende "klasse".

Hvis man har prøvd og prøvd og ikke klart å få noen, så må man kanskje trappe ned forventningene i en partner og prøve igjen. Ellers kan man jobbe med ting ved seg selv for å gjøre en mer attraktiv.

Ikke tro at det skal være enkelt. Finn ut hva du kan gjøre bedre med deg selv, og jobb på deg selv. Ingen kommer til å være fornøyd med deg hvis du ikke er fornøyd med deg selv.

Er så innmari lei av andre gutter som klager på at de aldri finner seg dame, fordi som oftest er det fordi de tror de kan få jenter som ligner på det de ser på TV.

Og det er alt jeg egentlig gidder å si om det.

Lenke til kommentar
Det er en for alle, og nei jeg er ikke naiv, sier ikke i det hele tatt at det er lett å finne dem.

Men hvis du har som krav at jenta skal være pen/vakker/deilig er det ikke sikkert du finner en.

Som jeg sa: Har aldri forventet at pene jenter ser i min retning.

Vet dere mener ikke noe vondt i hva dere sier boy2star og Seixon.

Men dere tar det forgitt at jeg går etter jenter alla Alyssa Milano, og slike.

Men slike jenter interesserer meg ikke. (klart, flott å se på)

Men jeg vet, at dem ikke ser på meg i det hele tatt.

Og jeg er faktisk fornøyd med meg selv, jeg ser meg ikke i speilet og sier: for en dust, jeg er en taper.

Jeg gjør nok ikke det.

Også trener jeg en del, noen sier at jeg trener mye. Men det går bare 1T om dagen, så jeg syns det er ok.

Også er jeg mye ute, blant venner. Ofte på puber og slikt.

Jeg vasker meg selvsagt daglig, og steller pent både med skjegg og hår. Endrer fasong på hår og skjegg også, farger litt også.

Går i ”fine” klær også, til og med dress noen ganger også.

Og når venner ber meg å se på ei ”stygg” jente, så syns jeg ofte jenta ser helt ok ut.

Da hender det at jeg går å snakker med henne, men får da svar som: Faen hva tror DU at DU er, jeg krever noe bedre en deg.

Beklager, dette blei noe rottete, men trur dere får med dere det å være meg på puben.

Horror.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Ja, og da ser det ut som du har kanskje blitt et offer for at jentene ikke setter realistiske mål for seg selv...

Du må bare vente å finne en jente som kjenner seg selv såpass godt at hun vet hva hun kan få tak i. Det er mange "fine" jenter som jeg ikke ville hatt noe med å gjøre, og det passer fint for de tenker kanskje at de tror de er for gode for meg og.

Der ligger problemet: folk tror ofte at de kan gjøre bedre enn de kan. Det ender vanligvis opp med at de kommer opp i 30-årene og plutselig innser at de har hatt standarden sin alt for høy hele tiden og at det er derfor de fremdeles er singel.

Men det er garantert noen som hadde satt pris på deg. Et sted. Og noe jeg tror er kanskje bedre for deg, fordi når du finner noen som ikke er høy på pæren, så blir det kanskje sånn at dere kommer langt i et forhold.

Med de andre så er det alltid noen bedre de kan være med, eller noe sånt, og det blir bare tull.

Lenke til kommentar
Problemet for mange av dem er at tiden ikke strekker til. Da blir det til at de kjøper sex for å få tilfredsstilt det behovet. Å ha dame er svært tidkrevende og dyrt.

Nja...

For "kjekke" gutter skulle det ikke være noe problem å finne seg en villig jente ute på byen for bare sex. Det er faktisk ikke så vanskelig... Så lenge de er litt fulle, og du slår av en hyggelig prat med de, så er det rett hjem i sengen som oftest.

Så jeg tar ikke den forklaringen som helt god...

Poenget her var at mennene i denne situasjonen ikke hadde tid, mulighet eller lyst til å gå på byn og skaffe seg dame for en natt, da dette ofte innebærer komplikasjoner når damen blir dumpet eller stille forlatt i 6-tiden.

Løsningen blir da som jon@s skrev; å kjøpe seg noe.

Endret av alexf
Lenke til kommentar

For et råttent samfunn vi lever i. Folk kjøper seg horer fordi de ikke har tid til forhold. Jenter og gutter bedømmer folk etter utseende og rangerer hverandre på en fåkkings skala? skjønnhetstyrraniet når nye høyder hver dag gitt :roll:

Lenke til kommentar
Jenter og gutter bedømmer folk etter utseende og rangerer hverandre på en fåkkings skala? skjønnhetstyrraniet når nye høyder hver dag gitt :roll:

Skjønnhetstyraniet? Er det forbudt å se bra ut? Gale nok med de talentløse få som sprayer på H&M plakatene.

Forøverig synes jeg ikke horer er videre positivt, men jeg legger meg ikke opp i hva andre mener (gjør) med den saken. Jeg synes i grunn horer er triste saker.

*forandret litt på innholdet

Endret av alexf
Lenke til kommentar

Hva som "ser bra ut" har alltid vært forskjellig, hva som "ser bra ut" i dag vil ikke se bra ut i morgen. Se på bikinidamene fra '40 tallet, er disse vakre og deilige i dag? nei, antakeligvis ikke, skjønnhetsidealet har forandret seg. At H&M henger opp digre plakater av syltynne kvinner med store ballonger som bryst bedrer ikke akkurat selvbildet til en tenåringsjente som daglig får presset ett skjønnhetsideal på seg. Dessuten så er damene på H&M plakatene ofte for tynn til å kunne gå, da de er kraftig retusjerte. Men skal vi diskutere dette får vi opprette en egen tråd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...