Janster Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg sliter, jeg har fiklet med et D-link enhet som er trådløs router for en Tiscali ADSL, jeg ble fortalt at den skulle ikke ha brukernavn og passord, men skulle rett på nett, men D-link routern insiterte i wizard at den skulle ha passord for adsl, så jeg prøvde og fikle litt med den...det gikk håpløst galt. Så jeg trykker på factory reset knappen..og den dør helt, får Unit is malfunctioning, og etter og plugge ut strømmen og vente i ca 5 mins så roer den seg, og tilslutt fungerer igjen, men jeg klarer nå ikke og komme inn til menyen dens i 192.168.0.1. Så jeg setter opp manuel ip for xp og nada problem, det står den har link og alt er ok, men det er INGEN respons.. Jeg har satt opp security og wireless encrypting m/passord, men når jeg logger inn, virker alt fint , men alt er dødt. Så for og avslutte, jeg prøver og resette windows network til default igjen, men enten så blir jeg ikke kvitt instillingene , ellers så sliter routern, den sier jeg har en fin 22mbit link dog. Noen som har noen ideer til hvordan å hive ut instillinger jeg må eventuelt ha knotet inn ..slik at jeg kan starte på nytt .? eller noe annet? Vennlig Hilsen Jan Lenke til kommentar
Janster Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Ingen som har peiling på dette emnet?... Eller har noen erfaringer med overnevnte?.. Beklager spammen, siste forsøk nå på å få reaksjon..hvis ikke blir det mekking på måfå i kveld Hilsen Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå