dot_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei. Jeg ønsker å koble tv-en min til prosjektoren, men er noe usikker på hvordan jeg skal gå fram. Har En InFocus X1 prosjektor. Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei Har samme problem. Skulle tro det bare var å koble til S-video kabel fra prosjektor til kontakt i TV, men hos meg så står X1 bare å søker. Fikk det riktignok til ved å koble til PC`n via TwinView (har et hauppauge tv-kort installert). Men har digital dekoder med canal + jeg gjerne skulle ha koblet meg inn på via prosjektor. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Psion46 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei. Jeg ønsker å koble tv-en min til prosjektoren, men er noe usikker på hvordan jeg skal gå fram. Har En InFocus X1 prosjektor. Hei Hvorfor bruke tv ? Bruk videospiller, sett kablene i i videospilleren - finn tv kanalen.. Lett som fot i hose.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Men har digital dekoder med canal + jeg gjerne skulle ha koblet meg inn på via prosjektor. Du ha kanskje en scart eller s-video kontakt bakpå tuneren? Bruk isåfall denne i stedet. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Men har digital dekoder med canal + jeg gjerne skulle ha koblet meg inn på via prosjektor. Du ha kanskje en scart eller s-video kontakt bakpå tuneren? Bruk isåfall denne i stedet. Etter det jeg har fått med meg på andre forum må paraboltuner gå via VHS eller DVD spiller når du skal koble den mot projektor. Men det er mulig dette bare er pga. begrenset antall kontakter på tuneren. På min tuner (Canal+) er det 1 scart og en antenne kontakt som går ut. Jeg har koblet scarten fra paraboltuneren til VHS'en, i tillegg går det en vanlig antenne kabel fra utvendig TV-antenne inn i VHS'en. Fra VHS går det så antennekabel ut til diverse TV'er via en Triax fjernstyringsenhet. På den måten kan noen se TV (Norske kanaler) med signal fra vanlig antenne, uavhengig av om andre vil se på programmer fra parabolen. Nå fikk jeg min X1 i går (venter fortsatt på lerret), men jeg rakk ikke å koble mot paraboltuneren, men håper på en løsning der projektor kan stå fast tilkoblet mot DVD, VHS og Parabol, muligens også Game-Cube og Data. Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Fikk det endelig til å fungere. Det som er rart er at jeg kjøpte et s-video adapter til scart på hi-fiklubben. Denne fungerte ikke, men derimot en fra Clas ohlson gikk som som fot i pose. Riktignok ble bildet av litt variabel kvalitet ved at den henger seg litt hvert 10`ende sekund. vet ikke om det skyldes kabel tuneren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå