dietah Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har en 3com basestasjon i en bygning. Jeg sitter i en annen bygning 20 meter unna, men jeg må likevel sitte i vinduet for at de trådløse signalene skal bli sterke nok. Finnes det en forsterker som jeg kan sette i vinduet (i den bygningen der jeg sitter) som kan forsterke signalene inn? Nesten som et nytt aksesspunkt. (Har hørt at det ikke funker å kjøpe et nytt aksesspunkt. Stemmer dette. Eller vil dette fungere slik jeg tenker med forsterkeren) SPM 2: Finnes det en god guide på nett for trådløs sikkerhet? Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Du kan jo sette på ein ekstern antenne. Eg sender nå tråløst 200m og det funker fint det. Lenke til kommentar
loveland Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Du kan jo sette på ein ekstern antenne. Eg sender nå tråløst 200m og det funker fint det. Du kan jo sette på ein ekstern antenne. Eg sender nå tråløst 200m og det funker fint det. Hvor får man tak i en ekstern antenne?? Kan man forbedre antennen til en router? Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det er mange plasser di selger det. Blant anna http://www.mpx.no/asp/produktliste.asp?l=2...7&g1=333&g2=584 Du trenger sikker ikkje noe veldi sterk antenne siden det er snakk om så kort rekkevide. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Mitt Linksys WAP54G har en repeaterfunksjon slik at den kan videresende signaler, men da må du ha to like aksesspunkt, dvs to Linksys. Lenke til kommentar
dietah Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Kobles disse antennene til basestasjonen eller til et trådløst kort. Sitter nemlig på en bærbar pc, og jeg vil naturlig nok ikke drasse med meg en diger anntenne i tillegg. Hvor i norge får jeg kjøpt slike antenner? Må kunne dekke et omåde på 90 grader og ca 45 grader opp. Skal gå igjennom en vegg(tre), deretter 10 meter i fri luft, så inn i huset.(hvor jeg befinner meg litt forskjellige steder. Lenke til kommentar
dietah Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 ingen som visste om disse kunne kobles til basestaasjon? (3com) Lenke til kommentar
zTab Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er vel til basestasjoner regner jeg med Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Annen post om antenner : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=234355&st=0 Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg vekker vel emnet til live men noen som har et bilde av den 3Com Optional external antenna Workgroup? er den lett å koble på? Lenke til kommentar
hce Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg vil tipse om http://www.wlansupply.no/ de har masse antenner og gode klientkort. Lenke til kommentar
erlend fs Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg trenger ikke noen proff antenne! vil bare ha sterkere enn den jeg har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå