Hoax Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg er så forbanna lei av windows messenger og alle bugs'ene. Har fjernet det fra oppstart og det skal ikke starte når jeg bruker outlook, men vist faen starter det opp og det har ingen ikoner fremme så det står bare og surrer til noen plutselig sender en beskjed, jeg vil ikke ha dette programmet surrende i utide og jeg blir forbannet når det kjører usynlig på denne måten. Vet jeg kan avslutte det med ctrl-alt-del selvfølgelig, men nå snakker jeg om å få skitten under kontroll og bare starte når jeg vil. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 http://www.myitforum.com/articles/15/view.asp?id=7033 Her er en guide. det finnes en mye lettere måte der du bare skriver en linje i run men husker ikke hvor jeg fant den Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 hmm, oki...men vil ikke fjerne det, bare kontrollere når det starter Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Som sagt, det ER og har hele tiden vært fjernet fra oppstarten... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det nytter ikke å skru den av. Den må enten surre i bakgrunnen, eller fjernes med denne kommandoen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\\INF\\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Unnskyld, jeg var visst litt rask nå... Messenger kan nok hindres i å starte opp ved hjelp av tredjepartsprogrammer, som bl. a SafeXP: http://theorica.no-ip.com/download/safeXPscr.gif Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det nytter ikke å skru den av. Den må enten surre i bakgrunnen, eller fjernes med denne kommandoen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\\INF\\msmsgs.inf,BLC.Remove nei nei nei..... Prøv dette: start -> run -> gpedit.msc Nagiver gjennom Brukerkonfigurasjon -> administrative maler -> windows-komponenter -> Windows Messenger. Lek litt med de to innstillingere der og se om det hjelper. Selv har jeg satt begge to på "aktivert" og bruker MSN messenger istedet siden den er mye mindre "aggresiv" på å starte opp når den vil. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Takk for respons undersøker det som er foreslått - ob1 Takker, jeg prøver nå dette ut Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det nytter ikke å skru den av. Den må enten surre i bakgrunnen, eller fjernes med denne kommandoen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\\INF\\msmsgs.inf,BLC.Remove nei nei nei..... Prøv dette: start -> run -> gpedit.msc Nagiver gjennom Brukerkonfigurasjon -> administrative maler -> windows-komponenter -> Windows Messenger. Lek litt med de to innstillingere der og se om det hjelper. Selv har jeg satt begge to på "aktivert" og bruker MSN messenger istedet siden den er mye mindre "aggresiv" på å starte opp når den vil. Det der kan du ikke gjøre hvis du har XP Home, bare med Pro. Forresten, oppskriften fungerer helt fint, har prøvd det selv... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Har fått satt windows messenger ut av spill nå, må inn å endre innstillingene for å sterte det opp igjenn, men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå