loveland Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei! Tegnet et NetCom Talk abonnoment i februar (er ikke helt sikker på hvor lenge, men tipper det er 12mnd) men tror at det går an å tegne et nytt et en stund før 12mnd har gått.. Går det an...? Isåfall når kan jeg tegne nytt? Rekker jeg det før k700 kommer...? (Vet at det ikke er sikkert når den kommer ut men sånn cirka) Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hva mener du egentlig? Om du tenker på å legge på ny bindingstid på eksisterende abbonnment kan du ikke gjøre dette før du har mindre enn 1 mnd igjen av bindingstida... tror jeg. Men du kan godt tegne enda et abbonnement, men da må du samtidig betale på det du allerede har. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Gå på https://netcom.no/minside/ så kan du se hvor lang bindingstid du har. Lenke til kommentar
loveland Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Hva mener du egentlig? Om du tenker på å legge på ny bindingstid på eksisterende abbonnment kan du ikke gjøre dette før du har mindre enn 1 mnd igjen av bindingstida... tror jeg. Men du kan godt tegne enda et abbonnement, men da må du samtidig betale på det du allerede har. Vil det si at jeg ikke kan kjøpe ny mob på det abonnomentet før i oktober eller no...? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Feilpostet og stenges. Bindingstider passer ikke under "mobiltelefoner". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg