smeboe Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Lurer på om det er tilrådelig å kjøpe en god og stor skjerm til PC-en og så fikse et kort e.l. så jeg kan se TV på den... Lurer på om noen har noe gode/dårlige erfaringer med dette, eller om jeg skal beholde den gamle TV-en(20 år gammel crt på 22" ellerno)... Det virker jo ganske forlokkende å kunne ta opp TV-programmer rett inn på HD, for så å brenne det på en CD eller DVD.. Men blir bildet som på en vanlig TV? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg hadde for noen år siden et ATi ALL-IN-WONDER-8MB PCI skjermkort med TV-inn og det var superb kvalitet, siden dette var i 98 så kan jeg ikke tenke meg annet enn at det fortsatt er bra! Lenke til kommentar
immo Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Stort sett bra er min erfaring.. men er en liten ting som plaget meg og det var at ved fotballkamper var det et mareritt å følge den hvite ballen.. lagget liksom. Som å ta musa sakte over en dårlig LCD. Noen andre som har vært borti det evt. vet hva som må til her? Endret 18. april 2004 av immo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå