oleredv Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har sett på NBS sine sider før og synes prisane dei opererer med er heilt vanvittige. Dessuten er det egentlig en orginal fangar eg helst vil ha. Brukt er heller inga hindring.... Lenke til kommentar
walsh Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 ja, jeg er også på jakt etter det. Men trenger en ny bakfanger... og har da tenkt å se om jeg finner en som er litt bedre enn den originale. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 walsh: Såg lenger oppe i tråden at du ville selge 17" felgane du har. Det er vel ikkje tilfeldigvis Votex Bolero du har?? Er på jakt etter desse sidan eg har funne ut at 18" blir i drøyaste laget med veistandarden her rundt om.... Denne bilen har felgane eg tenker på. Lenke til kommentar
walsh Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 nei, er ikke dem. skal få tatt noen bilder av dem og legge dem ut. det er 5 eika OZ felger Lenke til kommentar
walsh Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Får du til med kon-filtrert ditt andvsduck? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå