chinomoreno Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei. Her om dagen skjedde det no merkelig, skjermen ville plutselig ikke funke, og hvorfor ikke, på hvilket grunnlag, eller hva hadde skjedd, siden den ikke ville funke ? Jeg viste ikke. Det som skjedde var : Når jeg plugget i strømkabelen til skjermen så startet den og lyse med engang. (uvanlig) Den lyste uanset, lyste når den ikke var koblet til pcn tillogmed. Det er inget feil med pc'n. Også når den "lyset" ville det ikke komme skjermbilde, den var helt klikk Så jeg prøvde og lure den, jeg startet først opp med en annen skjerm, også når den var i windows byttet jeg skjerm, og da funket det helt bra. Hvorfor skjer dette, hvorfor må jeg "lure" den, hva er galt ? NB: aldri skjedd lignende før, er en 17t lcd skjerm, multiQ++ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Vet ikke helt om jeg fattet dette. Dukan altså ikke starte maskina med denne skjermen i, men du kan koble den i etter at du er inne i windows? Ser ikke hvor dette gjør noen forskjell.. Kan du starte maskina med den andre skjermen i? Lenke til kommentar
chinomoreno Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Ja. Den funker ikke til vanlig,men viss jeg starter maskinen med ANNEN skjerm, og så bytter skjerm, DA funker det. Aner ikke hva feilen er, men skulle gjerne ha funnet ut Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Høres ut som monitorens standby modus ikke virker . (kommer ikke ut av standby) . Prøv dette. Slå den av med bryteren. Slå på pc . Slå på monitoren . Lenke til kommentar
MrDude Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hadde samme problemet... kom av at stømforsyningen min ikke var stor nok Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hadde samme problemet... kom av at stømforsyningen min ikke var stor nok Da fikk vel skjermen strøm fra PSU da... ? Hvis den gjør det så kan det jo hende at det er problemet. På nyere skjermer bør man bruke en ekstra kontakt til strøm og ikke belaste PSU med det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå