viddy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Heisann, Håper noen der ut kan hjelpe meg.. Her er situasjon: Har nettopp kjøpt et barebone Shuttle kabinett type Shuttle SN45G. Ved mottak ble det satt inn Radeon 9600PRO skjermkort, 80GB HD, 512MB ram og AMD 2500+ prosessor. Resultat = svart skjerm... Får rett og slett ikke kontakt med skjermen, selv om skjermkort og kabel virker på gammel maskin. I tillegg er det ikke lys i powerknapp, men viftene i kabinettet starter opp og ser ut til å virke. Har prøvd meg med både DVI og RGB kabel. I tillegg er et eldre AGP skjermkort utprøvd uten hell. Har noen tips på hva som er galt??! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Sikkert en feil på noe av hardware'n du har bestilt ny. Sikkert hele Barebone-greia Lenke til kommentar
EDB Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ser ut som hk'et har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Otte Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Nå har ikke jeg kjenskap til din Barebone , men det samme skjedde med min DigiDice. Problemet der var at jeg ikke hadde riktig prosessor. Symptomene var helt like, vifter starter, HD starter og ikke lys i power knapp. Mvh Vidde Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det kan være at hovedkortet blir kortsluttet av noe metall på kabinettet. Det er mye rart i de kabinettene Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 samme feil hadde jeg.... hvis de har skiftet på volten på rammen så funker den ikke... produksjons feil Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 se om det er version 2.0 står på siden av agp sloten. link : http://forums.sudhian.com/messageview.cfm?...VAR_MSGDBTABLE= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå