pcgutten Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hjelp!!! Når jeg spiller Action spill som CS og Serious Sam henger pcen seg. Er det noen som vet hva problemet er, skjermkortet er ikke klokket. Når jeg spiller cs går det noen sekunder og den henger seg. Spiller jeg serious sam henger den seg etter noen minutter. jeg skjønner ingenting noen som vet om dette problemet? Takker for svar Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Vi må få litt mere info! hva slags pc du har, og hvilket OS, så kan vi hjelpe deg mer:) jeg hadde akkurat samme problemet. med meg hang det seg i d3d spill og det var med GF4 ti4200, og Win Xp! i mitt tilfelle var det driverene, men med deg kan det vere noe annet Endret 18. april 2004 av GoBu Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Prøv å klokke ned prosessoren din til standar hastighet. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Visst dere hadde lest nøyere skreiv jeg at jeg ikke hadde klokka det... Min pc: Aopen ak73(A) PRO Geforce 2MX (MSI) Hardisk en eller annen sårt med 40gb Cpu amd duron 800mhz Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Visst dere hadde lest nøyere skreiv jeg at jeg ikke hadde klokka det. Du skrev at du ikke hadde klokket skjermkortet ditt! Og i profilen din står det at du har klokket din AMD Duron 800MHz til 920MHz Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er jo en gammel pc med dårlige specs...ikke rart den lagger Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Visst dere hadde lest nøyere skreiv jeg at jeg ikke hadde klokka det... Min pc: Aopen ak73(A) PRO Geforce 2MX (MSI) Hardisk en eller annen sårt med 40gb Cpu amd duron 800mhz Hadde samme hovedkort før! Den hengte seg i ett sett. Da hadde jeg en 1Ghz cpu. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Fjern dekselet i pc'n for å se om du har problemer med varmen. Format c: kan også hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå