spetter Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er det mulig å omgjøre Sone 1 DVD filmer til Sone 2 ? Eller hvilket som helst sone til sone 2 ? Har noen filmer kjøpt fra play.com som er sone 1, som jeg vil gjerne ha til sone 2, hvis mulig ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Bare gjør DVD-spilleren din sonefri. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Hepp.. Men, det har ikke noe med spm mitt å gjøre Er det mulig (orginalt spm) ? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 jeg vet ikke om du kan gjøre den sonefri... men du får ihvertfall kjøpt sonefrie, koster ikke no mer de enn vanlige! Lenke til kommentar
mJ_Msv Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jepp, det er muligt, med dvdshrink http://www.dvdshrink.org/ Der kan du velge hvilken sone du vil brenne ut med, og eventuelt sonefri ... Vist du vil brenne den ut på en dvd med dobbelt lag må du nok komprimere for å få plass på en dvdr med ett lag som er det eneste tilgjengelig pr. dags dato, men det kommer dvdr med 2 lag i løpet av året... Lenke til kommentar
ozone Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvis du ripper med freware-programmet DVD-dekrypter strippes all CSS og soneinformasjon vekk. Imaget eller .vob-filene (du kan velge hva) du da sitter med kan brennes på 1 eller 2 plater alt etter størrelsen, eller komprimeres med f.eks DVD2one, og er da helt sonefri/ukryptert! Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det desidert enkleste er å bruke dvdshrink slik som mJ_Msv foreslår. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dette gjøres iallefall via programvare. Flyttes Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Takker for all tilbake melding.. Tror jeg bruker dvd decrypter, til å få filene inn til HDD samt at da blir filmen sonefri, så får jeg eventuelt lage iso image av det på hdd. Så kan jeg da bruke Virtual Daemon for å få dette imaget på en dvdrom bokstav. For så igjen bruke et annet program til å dele opp denne filmen til 2 dvdr plater til HDD. Så da antar jeg at det da kan brenne ut disse dvdr sonefrie platene som normalt.. Takker for hjelpen.. Det skal bli digg å få sett mine Sone 1 filmer omgjort til sonefri film i Stua, uten å gå via min sonefrie dvd spiller GD2500.. Endret 28. april 2004 av spetter Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hørest ut som en svært tungvindt måte å gjøre det på. Anbefaler deg å teste om kvaliteten blir bra nok med dvdshrink, ellers så finnes det andre programmer som gjør hele biten for deg. Altså splitter opp en dvd til 2 dvdr. Tipper de også fjerne sonen i samme omgang. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Ok.. Er litt tungvint ja.. men, foreløpig ..... De progrmamene jeg bruker fjerner liksom ikke sonen, av program som liksom gjør alt (da teller jeg ikke med dvdshrink) DVDfab fjerner da heller ikke sone ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå