Dirty Water Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Denne fremstår for meg som ganske genial dersom man har en barebone maskin, hvis ikke kommer man jo greiere ut av det hvis man gidder å bruke andre produsenters konvensjonelle vannkjølingssett. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Denne fremstår for meg som ganske genial dersom man har en barebone maskin, hvis ikke kommer man jo greiere ut av det hvis man gidder å bruke andre produsenters konvensjonelle vannkjølingssett. Så det du mener å si at jeg ikke burde ha det på min stasjonære maskin. Nei nå ble jeg skuffet!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Den greia der tror jeg ville funke endel funke bedre med en litt kraftigere ekstern pumpe, med et plastrør som ville ført det varme vannet til toppen av "reseratoren" og ikke minst en bedre vannblokk. Kunne fort blitt endel grader. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Ja men det ville sikkert gitt 5+- bedre temperatur. Det er jo ikke sååå farlig siden je ikke skal overklokke så mye en jeg har gjort. 2200+ @ 2800+ med luftkjøling. Blir jo bedre når jeg får meg vannkjøling så da blir det vel litt klokking da også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå