Conan_Warrior Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Nå har jeg jo planlagt vannkjøling i en god stund og så på noen komplette sted rundt forbi. Jeg snublet tilfeldigvis over denne på databutikken.com. Er denne noe bra.?? Jeg har også hørt at det skal være inkludert pumpe, er denne god? takker for svar edit: unnskyld folkens men jeg prøvde google.. jeg fant dessverre et review av den... Endret 18. april 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 men en ting å tilføye... denne review'en som jeg la til , sier de der at rom-temperaturen er på 0,5 grader C? Eller er det bare jeg som leser feil? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 De sier at romtemperaturen er den samme under alle testene, +- 0.5*C. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 De sier at romtemperaturen er den samme under alle testene, +- 0.5*C okay.. asså at romtemperaturen er på sånn ca 20 grader? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det sier de ingenting om, og det er jo også uvesentlig i testsammenhengen. De oppgir temperatur over romtemperatur, så kan du bare legge til romtempen din for å finne den tempen du ville fått hvis du testa på rommet ditt. Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det sier de ingenting om, og det er jo også uvesentlig i testsammenhengen. De oppgir temperatur over romtemperatur, så kan du bare legge til romtempen din for å finne den tempen du ville fått hvis du testa på rommet ditt. Tja, innanfor usikkerhetmarginen til testen. Sidan dei har brukt hovedkortet til å lese av så kan nok usikkerheten vere rimelig høg. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Men det jeg ikke fater er at hvordan CPU temperaturen kan være 18*C når det blir kjølt i et rom med romtemperatur! Det er jo helt sinnsykt!! Eller mener de at CPU'en er 18*C over romtemperatur? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 OcShoot skal visst snart komme med en test av denne, så følg med. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Test av resorator. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 >AvIOn: hehe >EnD.R.E.: GLeder meg. Får se om jeg heller kjøper denne en "vanlig" vannkjøling! >Nitromarsjipan: Hadde allerede lest den og det er den vi har snakket om!? Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Sorry, trøtt.. må ofte jobbe "overtid" når leksene "tas i morra" eller "litt senere" Natta.. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Ser knall ut den der ja... Pokker at jeg akkurat har kjøpt ny vannkjøling da Skulle likt å se vanntemp på den testen, og om dne klarer å holde unna varmen fra gpu og chipset også... OcShoot kommer vel med en grundigere test... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) leste en test på den for en liten stund siden, og så vidt jeg kan huske skulle pumpa være ganske dårlig.. Den er jo også forsåvidt temmelig liten... men selve designet er knall, og radiatoren funka greit tror jeg Endret 19. april 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Synes også den ser tøff ut, men jeg vil se mere tester slik at jeg kan vite hva jeg får når jeg kjøper den! Men er det slik jeg har oppfattet at vannet skal "helles" oppi radiator-røret i midten? Lenke til kommentar
Mirtonos Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Her er enda en test http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=259327 Ps. er på svensk Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Æsj, denne vil jeg ha! (brukt for mye penger på pc-stæsj) Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Hehe.. Den ser ganske bra ut. Lurer på om den også takler NB og GPU også? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det finnes en GPU-blokk til denne fra Zalman også, så jeg på hjemmesiden til Zalman. Denne så ut som om den liker høy gjennomstrømning. Her er produktbeskrivelsen hos Zalman. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Jeg så at du kunne på GPU kjøling også. Men det jeg lurer på om pumpen klarer ALT av vannkjøling. Jeg tror egentlig ikke men hva vet jeg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå