power Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei.. kom over en rar feil her når jeg skulle installere sims på maskinen til søstra mi.. heh.. Alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Timur Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Helt nytt? Er platen opp-ripete? Prøv å vask med Zalo. Brent? Lenke til kommentar
power Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 orginalt kjøpt i butikken.. cden har ikke en eneste ripe Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er dette en slik ekstra pakke ting ? Jeg har opplevd at The Sims ikke liker slike ekstra pakker uten at man installerer hele røkkla på ny.. Jeg blir sur hver gang mine søstre kjøper nye pakker. Det ender alltid med at jeg må sitte i halvannen time å installere.. :@ Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 The Sims = Noe ***** drit. Tar også litt plass. Skal vi se, på maskinen her tar det 2,56 GB av disken. For mye....! Har selv noen søstre som har dette spillet. Jeg blir gal. Noen som kan gi meg et tips til hvordan jeg skal få spillet til å virke når de ikke er medlemmer av administrator? De kommer inn, men kan ikke bytte bane. Noen forslag? Lenke til kommentar
power Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Det er den sims double diluxe saken.. ikke noe extra greier Lenke til kommentar
Neo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er dette en slik ekstra pakke ting ? Jeg har opplevd at The Sims ikke liker slike ekstra pakker uten at man installerer hele røkkla på ny.. Jeg blir sur hver gang mine søstre kjøper nye pakker. Det ender alltid med at jeg må sitte i halvannen time å installere.. :@ Glad å høre at jeg ikke er den eneste med dette problemet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Stenger denne for dårlig bruk av emnefeltet (alt skulle vært i emnefeltet, og beskrivelsen skulle vært tom), og feilposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg