RAPTORR Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 jeg har 3 maskinner og to av dem er på samma nettverk med ngt og den andre har jeg shdsl fra first mile når jeg kobler fra shdsl til de 2 so er på nettverk jeg kommer inn men når jeg briker loginn navn så kommer jeg ikke inn? sory for skrive feil Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Vet ikke om jeg helt skjønte hva du mente! Men hvis du tenker på og styre en annen PC med din egen, så kan du jo legge inn Symantec pcAnywhere! Skal fungere det hvis jeg har forstått deg riktig! Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Om du har NGT må du åpne porter i modemet for å f.eks kunne bruke VNC på utenfor lokalnett.... Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 jeg har ngt som jeg deller på 3 maskinner Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Dersom du deler ngt på 3 maskiner (forutsatt at du ikke har endret DHCP oppsett for tildeling av ip i modemet) vil du ha ip på følgende måte 10.0.0.x Dersom en av maskinene kjører et VNC server program kan du koble til dette fra en av de andre PC'ene uten å konfigurere noe.. bare kjøre et VNC klient program... Tast inn IP til maskine + evt kode..... Dersom du ønsker å kjøre VNC-server på en av dine maskiner og accessere denne fra et klientprogram utenfor ditt nettverk (over internett) må du åpne forwarde traffikk til den porten du har satt VNC til å lytte på (avhenger litt av VNC prog i hvor stor grad du kan styre dette) Funker på samme måte som å sette opp http... ftp osv.... Dersom du ønsker VNC servere på alle maskinene (slik at du kan få opp skrivebordet på alle fra en annen pc på internet må det gjøres på følgende måte: Konfigurere VNC-serverprogrammene til å lytte på forskjellig port på hver PC, og forwarde disse i modemet. Eller forwarde port til VNC server på en pc.... så kan du på denne maskinen åpne VNC klientprogram for å hente skrivebordene fra de andre maskinene... for programering av modem se http://www.tellefsen.net/netopia.php#login (netopia) har cisco modemet skal du få en annen link av meg... Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 hvor får jeg tak i VNC klientprogram og vnc server Lenke til kommentar
bertie Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jeg har 3 maskinner og to av dem er på samma nettverk med ngt og den andre har jeg shdsl fra first mile når jeg kobler fra shdsl til de 2 so er på nettverk jeg kommer inn men når jeg briker loginn navn så kommer jeg ikke inn? sory for skrive feil hva med å ta én setning av gangen... bertie Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jeg har 3 maskinner og to av dem er på samma nettverk med ngt og den andre har jeg shdsl fra first mile når jeg kobler fra shdsl til de 2 so er på nettverk jeg kommer inn men når jeg briker loginn navn så kommer jeg ikke inn? sory for skrive feil hva med å ta én setning av gangen... Hva med å la vær å klage? Kan være en dud med dysleksi vettu. Han beklaget også for evnt. skrivefeil. Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 jeg har skrive problemer Lenke til kommentar
bertie Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 beklager, ser at en god del av innleggene er preget av skrivefeil... men avslutt setningene med punktum er mitt forslag. Det er fullt mulig, og utrolig mye enklere å lese. beklager igjen hvis noen ble støtt bertie Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hvis du har windows XP er det ingen grunn til å bruke noe annet enn det innebyggede Remote desktop. Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 ja jeg har xp pro på dem men når jeg bruker remotecontrol så kommmer jeg in på ip til maskkinen men når jeg skal bruke brukker navn eller passord så kommer jeg ikke in Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 beklager, ser at en god del av innleggene er preget av skrivefeil... men avslutt setningene med punktum er mitt forslag. Det er fullt mulig, og utrolig mye enklere å lese. beklager igjen hvis noen ble støtt Jeg klaget ikke, bare måtte få deg oppmerksom på at han faktisk beklaget seg. Men nok om dette. La oss alle være gla, og nyte dagen i dag. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 det kan vi være veit du bertie Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 er det neon som kan vise meg åsen man brukere Lenke til kommentar
Laban(NOR) Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ta en titt her http://www.itpro.no/supportforum.php?act=ST&f=4&t=14514 Husk at du må ha opprettet en passord beskyttet konto på maskinen. Lenke til kommentar
Arne Nåtedal Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 beklager, ser at en god del av innleggene er preget av skrivefeil... men avslutt setningene med punktum er mitt forslag. Det er fullt mulig, og utrolig mye enklere å lese. Hiver meg på den. Og hvis man i tillegg gidder å bruke stor forbokstav først i hver setning (shift-tasten vøttø!) er mye gjort.... ;-) Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 det gikk ikke å gå fra intrenett på mitt nett jeg har hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå