Gå til innhold

Kaaza hemmelig ppp netverk:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mottok følgende pr. e-post av en leser:

------------------------------

Hei!

Tips: Kjør regedit og slett "BDE" et eller annet i HKLM / Run (evt. bruk

http://www.pcworld.no/filguiden/filene/11/...tupcpl_exe.zip) og reboot. Gå

til Legg til Fjern programmer i kontrollpanel og fjern BDE greia der. Slett

BDE katalogen i Windows mappa og voila ...

Pal A. Lind

----------------------------------

Lenke til kommentar

Dette er et undervurdert problem - hvis du ikke gjør det allerede, kjør Ad Aware på maskinen din og se hvor mye tvilsomt du finner! Jeg bruker dette på jobben hele tiden, og finner spyware på er det som er av maskiner.

Noen programmer fungerer ikke uten spyware, f.eks Kazaa, Gator, GameSPY, den der vanvittig irriterende Bonzibuddy-ape-driten, DivX 5 (sant, og trist) og en del annet - vel om de må spionere på meg for å la meg bruke skiten så velger jeg å ikke bruke den.

Så får jeg heller spille Wolf enn MOHAA.

jeg kan ærlig talt ikke fatte at folk aksepterer at surfingen du gjør kan logges og lagres utenfor din egen kontroll!

Lenke til kommentar

Det finnes en hacket versjon av kazaa der de har fjernet dette nettverket og alt annet av reklame linker i kazaa både popup vinduene og de som er i selve programmet. http://www.kazaalite.tk Siden kan til tider være ganske treg...men det er verd det...går aldri tilbake til kazaa orginal igjen... Dessuten trenger du ikke være admin for å instalere denne på nt4.0 nettverks slik du må med den orginale

Lenke til kommentar

så detta på itavisen:

Slik gjør du:

1. Gå til kontrollpanelet. Velg Legg til/fjern program. I listen som kommer opp, finner du programbetegnelsen b3d Projector. Fjern dette. Om det ikke går, må du gjøre det manuelt. Bruk søkefunksjonen for å finne mappen med navnet BDEpå disken din. Trolig ligger den under WinNT-mappen. I BDE-mappen befinner det seg en fil som heter bdeclean.exe. Kjør denne og slett så BDE-mappen.

ADVARSEL: Bruker du Office-pakka fra Borland, vil du ha en annen BDE-mappe (Borlland Database Engine). Ikke slett denne!!! 2. Under c:windowstemp eller c:winnttemp finner du en mappe med navnet Brilliant. Slett denne, og alle filene under den. 3. Slett til slutt disse filene fra WindowsSystem og WinNTSystem32-mappene:

bdedownloader.dll

bdedata2.dll

defdi.dll

bdeinsta2.dll

bdeinstall.exe

bdesecureinstall.cab

bdesecureinstall.exe

bdeverify.exe

bdeverify.dll

men dere. bruk den "hacka" versjonen og bruk den adaware. vet ikke hvordan kazaa er bedre, men jeg bruker helst winmx, og d helt problemfritt. hvordan er kazaa bedre synes dere? synes det er litt for mange drittunger der jeg.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...