Gå til innhold

Hvor kjøpes MINI-itx?

runeah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er mange nettbutikker som selger slike kort, blant annet psdata. ved montering av mini-itx er ikke ikke noe spesielle hensyn, kun at du må kjøpe/lage kabinett/bakplate med riktig avstand mellom hullene.

det første som slår deg er hvor lite hovedkortet egetnlig er.. forbausende :D

av ren nysgjerrighet, skal du lage noe spennende eller bare en kontorpc?

Endret av texaco
Lenke til kommentar

videospiller. akkurat det jeg lagde også :) via's miniitx (m10000) fungerer ypperlig til avspilling av video (divx, xvid, mpeg. u name it)

en annen fordel med via's cpuer er at de er laget for å lage liten varme.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
[quote name='runeah' date='18/04/2004 : 20:10'] Jeg finner ingen andre butikker som selger mini itx kort.. Noenm som kan hjelpe?

Erfaringer med å montere itx kort ?

[/quote]
EET Norge er distributør for Via technology som selger alle kort som pr. i dag er tilgjengelig. Våre forhandlere er bla. Multicom (ny - de har ikke lagt dette ut på web enda), Bitbuy Data - Lørenskog. Ring Andrine hoss EET. Jeg hjelper deg med forhandler og andre spørsmål vedr. Mini ITX. 22 919531
Lenke til kommentar
er mange nettbutikker som selger slike kort, blant annet psdata. ved montering av mini-itx er ikke ikke noe spesielle hensyn, kun at du må kjøpe/lage kabinett/bakplate med riktig avstand mellom hullene.

det første som slår deg er hvor lite hovedkortet egetnlig er.. forbausende :D

av ren nysgjerrighet, skal du lage noe spennende eller bare en kontorpc?

EET norge er distributør for bla. Via tech sine Mini ITX hovedkort og også Mini ITX kabinetter fra caseTronic etc.... Se www.eet.no

Kontakt Andrine hos EET for mer info! 22 919531

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Komplett har også.

Men jeg ville ha ventet til kortene som er basert på CN-kommer, selvom det er nano-itx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...