Gå til innhold

Får jeg lavpris youngtalk..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan fornye så ofte man vil, i hvertfall med Telenor. Kan kjøpe deg 3 mobiler med 12 mnd. binding samma dag - så er du bundet for 36 mnd. fremover. :p;) Jeg har i hvertfall fornyet mobil flere ganger mens jeg har vært inne i en bindingsperiode.

Lenke til kommentar

Det der lurer jeg sterkt på voluz.

Praksis i butikken jeg jobber er at du MÅ være utenfor bindingstid (1 måned igjen) for å få billig telefon og ny bindingstid.

I tillegg så er det jo heller ikke lov å ha lengre bindingstid enn 12 måneder, og det du sier der undergraver jo hele nye loven. Så jeg tviler sterkt.

Lenke til kommentar

Vanlig netcom abonnoment er det ca 1 mnd eller 12 mnd (altså helt ferdig med bindingen)

Netcom Business er det 6 mnd før slutt

Telenor så må du gjøre deg ferdig. Du har rett til 4 utstyrsendringer i året. Ergo du kan ikke binde deg 3 ganger. Greide du det så tillegges butikkene en straff fra Telenor

Lenke til kommentar

Jeg spurte på Elkjøp på fredag, jeg bandt meg til YoungTalk for 12 måneder i januar, og lurte på om det gikk an å skifte til et annet abb. (ikke kontant), de sa jeg kunne det når det var 3 eller færre måneder igjen.

Lenke til kommentar

Vel, det høres veldig rart ut, da det programmet vi bruker til å registrere ny bindingstid ikke tillater deg å gjøre endringer med abo før det er under 1 måned igjen, da vil vi få beskjed om at vi ikke kommer inn.

EDIT: Ser at du snakker om endringer. Du vil nok kunne skifte til et "smalltalk" abo når det er under 3 måneder igjen, men å oppgradere til "talk" eller "activetalk" tror jeg du kan kunne gjøre når som helst, da dette er ting netcom vil tjene mer på.

Dette kan du gjøre via netcom..bare å ringe kundeservice :yes:

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Sjølv om alastor har svart på det meste kan eg sette inn litt tillegginfo om netcom.

Oppgradering der ny telefon/bindingstid taes: 11mnd etter sist binding.

Avslutting av abonnement: 12mnd etter siste binding.

Endring av abo type under binding,

Rangering etter denne strukturen:

Kontant->Small Talk-> YoungTalk-> Talk -> Active Talk

Oppover er gratis, nedover er gebyr på, alt etter kva abo du har og kva du går til.

Eksempel: A.Talk -> Kontant = 1200,-

Mellom dei andre er det mindre summar , mellom 300-900 meiner eg.

Utanfro bindingstid kan du endre abo typen så mykje du vil uten at det koster noko.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...