The Terminator Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Kjøpte N6610 August i fjor med 12mnd binding til Youngtalk. Nå kan jeg tenke meg å kjøpe N6230.. kan jeg da velge å videreføre abb og derved få tlf billig, eller må jeg vente til de 12 mnd er gått??? Og hva hvis jeg vil ha Netcom Talk i stedet?? Takk så mye Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Du må vente til 11 av de månedene er gått. Post nummer 600!!! Endret 18. april 2004 av jorn_:-D Lenke til kommentar
voluz Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Kan fornye så ofte man vil, i hvertfall med Telenor. Kan kjøpe deg 3 mobiler med 12 mnd. binding samma dag - så er du bundet for 36 mnd. fremover. Jeg har i hvertfall fornyet mobil flere ganger mens jeg har vært inne i en bindingsperiode. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det der lurer jeg sterkt på voluz. Praksis i butikken jeg jobber er at du MÅ være utenfor bindingstid (1 måned igjen) for å få billig telefon og ny bindingstid. I tillegg så er det jo heller ikke lov å ha lengre bindingstid enn 12 måneder, og det du sier der undergraver jo hele nye loven. Så jeg tviler sterkt. Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 hmm..da er jeg ikke særlig mye nærmere fasiten på det hele men.. få dra inn til butikken i morgen. Dette burde jo være et MEGET hett poeng for folk som skal kjøpe seg ny mobil! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Vanlig netcom abonnoment er det ca 1 mnd eller 12 mnd (altså helt ferdig med bindingen) Netcom Business er det 6 mnd før slutt Telenor så må du gjøre deg ferdig. Du har rett til 4 utstyrsendringer i året. Ergo du kan ikke binde deg 3 ganger. Greide du det så tillegges butikkene en straff fra Telenor Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Så det du mener er at jeg IKKE får telefonen billig før én måned før det har gått 12 mnd? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 11 måneder, så går det greit. Dette er 100% sikkert med netcom. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Okei, har ikke byttet mobil siden lovendringen kom om maks 12. mnd bindingstid... så er vel ny policy da. My bad. Men har forlenget mens jeg enda var i kontrakt FØR i hvertfall. Den gang da. Lenke til kommentar
maia Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg spurte på Elkjøp på fredag, jeg bandt meg til YoungTalk for 12 måneder i januar, og lurte på om det gikk an å skifte til et annet abb. (ikke kontant), de sa jeg kunne det når det var 3 eller færre måneder igjen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Vel, det høres veldig rart ut, da det programmet vi bruker til å registrere ny bindingstid ikke tillater deg å gjøre endringer med abo før det er under 1 måned igjen, da vil vi få beskjed om at vi ikke kommer inn. EDIT: Ser at du snakker om endringer. Du vil nok kunne skifte til et "smalltalk" abo når det er under 3 måneder igjen, men å oppgradere til "talk" eller "activetalk" tror jeg du kan kunne gjøre når som helst, da dette er ting netcom vil tjene mer på. Dette kan du gjøre via netcom..bare å ringe kundeservice Endret 18. april 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Sjølv om alastor har svart på det meste kan eg sette inn litt tillegginfo om netcom. Oppgradering der ny telefon/bindingstid taes: 11mnd etter sist binding. Avslutting av abonnement: 12mnd etter siste binding. Endring av abo type under binding, Rangering etter denne strukturen: Kontant->Small Talk-> YoungTalk-> Talk -> Active Talk Oppover er gratis, nedover er gebyr på, alt etter kva abo du har og kva du går til. Eksempel: A.Talk -> Kontant = 1200,- Mellom dei andre er det mindre summar , mellom 300-900 meiner eg. Utanfro bindingstid kan du endre abo typen så mykje du vil uten at det koster noko. mvh JanEirik Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Jan Erik: Vil jeg, ved å gå opp til Talk (fra YTalk) nå midt i perioden, få telefonen billig?? Takk igjen- Ikke lett det her... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jan Erik: Vil jeg, ved å gå opp til Talk (fra YTalk) nå midt i perioden, få telefonen billig?? Takk igjen- Ikke lett det her... Nei diverre vil du ikkje det. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå