Hjelptrengerjeg Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei igjen! Jeg fikk ny pc nå nylig en dell dimension 8300! Jeg la inn Nero 6, men når jeg skulle brenne fant det ikke brenneren min! Jeg har prøvd å fjerne di andre brenne programmene på pc'en som følte med, men til ingen nytte! Det eneste den finner er Image recorder (virtual device) Hvis det er noen der ute som kan hjelpe meg, så hadde det vært supert! Mvh Nils Olav Lenke til kommentar
bertie Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 tipper det holder å laste ned siste versjon av nero. Bare å laste ned og oppdatere den versjonen du har. Skal ikke si det 100%, men det er mest sannsynlig. bertie Lenke til kommentar
Timur Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei igjen! Jeg fikk ny pc nå nylig en dell dimension 8300! Jeg la inn Nero 6, men når jeg skulle brenne fant det ikke brenneren min! Jeg har prøvd å fjerne di andre brenne programmene på pc'en som følte med, men til ingen nytte! Det eneste den finner er Image recorder (virtual device) Hvis det er noen der ute som kan hjelpe meg, så hadde det vært supert! Mvh Nils Olav Fulgte ikke Nero med pc´en? I såfall er det ikke sikkert Nero støtter brenneren din. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dell? Følgte med Easy CD Creator med min til på jobben... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Sikker på at du bruker fullversjon av nero 6 . OEM versjoner er bundlet med en type brenner og finner bare denne ene . .... Lenke til kommentar
Hjelptrengerjeg Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) hadde ikke den nyeste versjonen av nero! Funker nå, takk for hjelpa! Mvh Nils Olav Endret 19. april 2004 av Hjelptrengerjeg Lenke til kommentar
Timur Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Prøv å last ned noen register rensere, for å se om det er noen rester. Foreslår at du avinnstalerer Nero, laster ned en register renser og renser registeret, og innstalerer Nero igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå