wolfhero Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Noen som vet av flere sider med film til symbian? (6600,sx1 osv) jeg vet av et par men skal ikke reklamere Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvis du vet om noen, hva skal du da med fler? Dessuten er det vel ikke heeelt lovlig... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 er vel ikke helt lov men jeg kan si såpass rip dvdene dine til pcn og kjøp deg smartmovie og la programmet gjøre resten for deg så får du fullskjerm video på mobilen Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Tenker ikke på helfilmer eller copyright filmer. Bare tullsnutter osv. p2p netwerk er jo perfekt til å finne slikt. Men har ikke funnet så mange filmsnutter som virkelig har bra kvalitet. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hmm... Søk litt på google og sånn. Der finner du helt sikkert no greier Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 du trenger jo ikke å ha så god kvalitet på filmene når de skal til mobilen Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Det er jo det som er kult.. Briefe med filmer med god kvalitet. Som man også ser hva som skjer.. Som ikke er hakkete og har høy oppløsning. Smartmovie er jo et bra prog. Lettere om det finnes en side der de er klare for nedlasting Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det er ikke lov å poste filmer Det fant jeg fort ut etter at noen var så snille å rapportere meg slik at jeg fikk to ukers utestengelse(på min 998'ende post ) Men nå er jeg tilbake for fullt, et lite tips ang. filmer er "esato" PS. Endelig min post nr.1000 Lenke til kommentar
Motig Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ikke lov? Hva mener dere med det? Er da fullt lovlig å gjøre om dine egne DVD-filmer som du har betalt for til Smartmovie-format. Ikke noe ulovlig i det. Forresten så er det ikke ulovlig å laste ned filmer heller. Filmindustrien i USA vil at det skal være ulovlig, og de sier det er ulovlig, men her i landet har vi ingen lov som forbyr fildeling. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ikke lov? Hva mener dere med det? Er da fullt lovlig å gjøre om dine egne DVD-filmer som du har betalt for til Smartmovie-format. Ikke noe ulovlig i det. Forresten så er det ikke ulovlig å laste ned filmer heller. Filmindustrien i USA vil at det skal være ulovlig, og de sier det er ulovlig, men her i landet har vi ingen lov som forbyr fildeling. Det er ikke lov å poste filmer hvis du leste det han skrev. Det har fint lite å si hva din mening og andres mening er når det bryter forumreglene. Er du i mot disse reglene får du klage til en moderator. Jeg tror det bare er mp3 det er lov å laste ned til eget forbruk, men deling er forbudt i norge. Lenke til kommentar
Motig Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det har fint lite å si hva din mening og andres mening er når det bryter forumreglene. Hvis forumreglene er dårlige så går det jo an å diskutere dem. Ellers så snakket jeg om Norges lover, ikke forumets. Jeg tror det bare er mp3 det er lov å laste ned til eget forbruk, men deling er forbudt i norge. Her snakker du mot bedre vitende. Selvsagt er det ikke noen forskjell på MP3 og andre ting når det det gjelder nedlasting. En eventuell lov angående dette må jo gjelde likt enten det er snakk om musikk, film eller software. Men i Norge er altså ikke fildeling forbudt ved lov. Piratkopiering og distribusjon av andres kopibeskyttede materiale mot betaling er selvsagt forbudt. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Men det er fortsatt lov å legge ut sine egenproduserte filmer, som du f.eks har tatt med ditt eget videokamera Kanskje vi burde lage en liten innbyrdes konkurranse.. hvem kan lage den morsomste/feteste/råeste/osv filmen til S60? Da menes film som faktisk er laget med mobilen? Hadde vært morsomt ) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Men det er fortsatt lov å legge ut sine egenproduserte filmer, som du f.eks har tatt med ditt eget videokamera Kanskje vi burde lage en liten innbyrdes konkurranse.. hvem kan lage den morsomste/feteste/råeste/osv filmen til S60? Da menes film som faktisk er laget med mobilen? Hadde vært morsomt ) Send det til en modrator, så kan han kansje legg det ut som en annonsering på symbian-forumet!!!! Det hadde vært tøft.... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Men det er fortsatt lov å legge ut sine egenproduserte filmer, som du f.eks har tatt med ditt eget videokamera Kanskje vi burde lage en liten innbyrdes konkurranse.. hvem kan lage den morsomste/feteste/råeste/osv filmen til S60? Da menes film som faktisk er laget med mobilen? Hadde vært morsomt ) Send det til en modrator, så kan han kansje legg det ut som en annonsering på symbian-forumet!!!! Det hadde vært tøft.... enig azz !! men har alle dere som legger ut egene servere ?? har home.no men fatter ikke en dritt av HTML lager greia !! noen som kan nevne noen andre gratis server opploader greier ?? off-topic men Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 All fildeling er i dag ulovlig ..... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 All fildeling er i dag ulovlig ..... det har jo vært delt mange filer hær før og det ligger fortsatt mange ute ! så hvordan kan all fildelig være ulåvlig ? Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Selv om det er ulovlig betyr det ikke at det er borte.Dette er vel litt off topic,men siden den nye regelen fra 1.januar i år har det vel ikke vært så mye fildeling som nå. Go figure Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kanskje vi burde lage en liten innbyrdes konkurranse.. hvem kan lage den morsomste/feteste/råeste/osv filmen til S60? Da menes film som faktisk er laget med mobilen? Hadde vært morsomt ) Hvis dere vil ha en "offisiell" slik konkurranse kan dere jo sende en mail til Amobil.no og høre med dem. Er dette bare noe småforumgreier så er det bare å starte tråden så skal jeg stickie den jeg. Bare sørg for skikkelig topic og slikt Lenke til kommentar
jendor Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Da starter jeg en tråd.. hehe Lenke til kommentar
Motig Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 All fildeling er i dag ulovlig Tøv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg