leddja Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 detter ut av spill hele tiden.. kan ikke spille mer en MAX 10min før jeg detter ut . nå kommer det oxo blåskjermer.. "kmode_exception_not_hanled" og masse tall og "Nv4_disp.dll" .. dette iriterer meg jo selvfølgeligt.. noen som vet hva som kan være galt? dual twinmos 1024mb gforce ti 4800se MSI K7N2 DELTA-ILSR Hovedkort Socket A amd 2500xp win2k\m sp4 Hovedkortet og 3dkorter er helt nye.. og jeg har hadd samme feilen med mitt gamle Hoverkort og 3dkort . har 2 twinmos brikker (512) hadde vært VELDIGT bra om noen kunne fortelle hva som er galt så jeg kan får erstatet det defekte hardwaret. alle som vet hva som kan være feil , være så snill og si i fra! Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 fjern - og reinstaller driveren Lenke til kommentar
leddja Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 hvilke drivere? Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Høres ut som driveren til skjermkortet. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Bruker du litt logisk tankegang, finner du ut at "Nv4_disp.dll" har noe med skjermkortet å gjøre. Altså må du installere skjermkortdriveren på ny. Lenke til kommentar
leddja Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 har reinstalert 3dkort driverene MANGE ganger.. testet forskjellige drivere.. hjelper ikke.. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har du husket å avinstallere gjeldende driver(e) før du installerte på ny ? Kan også være at du har prøvd med eldre drivere, som spillet ikke takler osv.. Lenke til kommentar
leddja Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) seff avinstalerer jeg først.. har testet alt av drivere jeg har funnent til 3dkortet mitt Endret 18. april 2004 av leddja Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Kan være flere årsaker til dette problemet. Ta en titt på nettet: http://www.nocrash.com/ncbbs/msgs/1408.shtml Lenke til kommentar
leddja Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 fant ikke no hjelp dær.. er dette et software problem ? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 driver problemer..last ned nye drivere på ww.nvidia.com. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 *sniff sniff* lukter litt BIOS problemer synes jeg Lenke til kommentar
leddja Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 hvis noen aner hva jeg skal gjøre i biosen da ,så si ifra.. leste noe om catch eller no ,men fattet lite Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Regner med du reinstallerte windows når du fikk nytt hk? Last ned nyeste directX. Muligens ram siden det er "eneste" hardwaren som er samme som før du byttet hk og gpu Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Godt mulig at du har feil på rammen din, eller at noe går varmt. CPU, ram, eller skjermkort. Installer et program som gir det oversikt over temperatur på hardwaren din. Lenke til kommentar
leddja Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 har nettop kjøpt mer ram.. har hadd problemer med rammen før.. men så gikk det over (altså jeg byttet slott og så funket det fint) har prøvd begge rambrikkene vær for seg , og i alle slottene.. men da ble det bare error.. så jeg er litt fortvilet Lenke til kommentar
leddja Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 si et prog som skjekker tempen da? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Mener dette er problemer med driveroppdateringer som har blendede versjoner i det totale oppsettet av filer . Best å starte med F8 og vga modus , avinstallere nvidia display driverne. Deretter kjøre "detonator destroyer" eller "detonator rip" fra guru3d.com . Deretter installere siste nvidia driver slik at man får en fresh en . Så restarte til vanlig modus . .... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hvis noen aner hva jeg skal gjøre i biosen da ,så si ifra.. leste noe om catch eller no ,men fattet lite Oppdatere BIOS Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 si et prog som skjekker tempen da? Det skal følge med et program med hovedkortet.. eller så kan du bruke aida32..funker fint men jeg tror det er directx problemer..du har nvidia nv28 , altså et 4800se som har støtte for directx 8.1 eller mindre..kanskje du skal teste med en annen versjon? (skal egentlig ikke ha noe og si men men ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå