wolfhero Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har en 6600. Flere av mine venner har også det. Den har en brukbar bildekvalitet. Vi sliter også med masse systemfeil. Min har den nyeste firmwaren men er ikke stabil. Noe venner med sx1 ikke sliter med. De som har sx1 sier tastene er meget bra når man blir vant med det. Det jeg vil fram til er at gjennom tester på nettet kjøpte jeg 6600 forde den hadde så absolutt best sjerm og kamera. Men det jeg har funnet ut er at kvaliteten på en sx1 er utrolig bra. Lettere og ta bilder i dårlig lys. Blir også bra på pc. Mye bedre enn på min telefon. Både jeg og noen jeg kjenner angrer kjøpet. Etter at vi har satt telefonene opp mot hverandre. Flere som er enig? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg synes at bildene tatt i mørket blir bedre på 6600 enn på SX1, men nå har ikke jeg installert FW07 på SX1 enda heller da. Den gjør kanskje at det blir endel bedre? Jeg synes også personlig at SX1 er bedre enn 6600 og at systemfeil foregår på begge telefonene. Jeg har testet begge to og har nå valgt SX1 framfor 6600. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 har 6600 og disse systemfeilene dine har jeg ikke lagt merke til. SX1 kjører jo symbian fra nokia så det skal da ikke være noe mindre tull der. Tror ikke du skal angre på valget, men formater telefonen og start med blanke ark og så legger du inn programmer som du vet er trygge og ikke noe annet Lenke til kommentar
Motig Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Amobil.no burde absolutt teste SX1 om igjen med FW07. Mange som kjøper 6600 nå fordi de tror den er bedre, og så angrer de seg senere. Hvordan Amobil greide å gi 6600 en sekser og SX1 en femmer er for meg en gåte. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Amobil.no burde absolutt teste SX1 om igjen med FW07. Mange som kjøper 6600 nå fordi de tror den er bedre, og så angrer de seg senere. Hvordan Amobil greide å gi 6600 en sekser og SX1 en femmer er for meg en gåte. amobil tester hvordan telefonen er når den kommer ut og dømmer den etter det for så å levere den tilbake i de fleste tilfeller så det skjer nok ikke med det første. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 amobil burde ta høyde for at det på noen mobiler faktisk kommer FW oppgraderinger som endrer (forbedrer) egenskapene for mobilen. Og ikke minst at man kan gjøre det selv. I hovedsak er det vel bare Siemens og et par SE telefoner hvor dette er mulig, men jeg regner med at andre leverandører vil komme etter.. Og da må de vel teste mobilene fortløpende med de nye FW'ene. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har 6600 og SX1... synes de er akkurat like gode - begge har sine pluss og minus. Har ikke hatt feil på noen av de. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 amobil burde ta høyde for at det på noen mobiler faktisk kommer FW oppgraderinger som endrer (forbedrer) egenskapene for mobilen. Og ikke minst at man kan gjøre det selv. I hovedsak er det vel bare Siemens og et par SE telefoner hvor dette er mulig, men jeg regner med at andre leverandører vil komme etter.. Og da må de vel teste mobilene fortløpende med de nye FW'ene. de trenger jo telefonene for å teste dem, er litt vannskelig hvis de har levert tilbake lånte telefoner Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 SX1 kjører jo symbian fra nokia så det skal da ikke være noe mindre tull der. Det er ikke Nokia som lager Symbian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå