Gå til innhold

Jeg får opp en cdrom for mye!??!?!

Anbefalte innlegg

Jeg har win 98. Jeg dro til Gamesphere i påsken, og det ble mye leeching. Så på slutten av gamesphere så fikk jeg opp en extra cdrom. Alle stasjonene ble flyttet en hakk nedover (Da mener jeg stasjonsnavn). Jeg har ingen anelse om hvorfor det plutselig dukket opp en extra cdrom. Jeg satt CD-er i alle mine 3 cdromer (dvd,brenner,cdrom), og trykket løs ut på alle 4. Jeg fant ut at dvd rommen min eksisterte to ganger. Så gikk jeg på min datamaskin og enhetsbehandling og fant ut at det var 4 cdromer som sto registrert der. Den siste het Stealth DVD, og jeg har pioeener. Resten stemte. Hvor i huleste har denne Stealthen kommet fra? Jeg prøvde å installere Win98 på nytt uten resultat. Jeg får fortsatt samme dvd opp. Jeg prøvde også å fjerne den fra enhetsbehandlingen og reebotet, uten resultat. Den var fortsatt der.

Merk: I bios så finner den kun de 3 cdrommene, og ingen extra. Hva kan være feil? Hvordan kan jeg rette denne feilen? Noen som har en ide?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har brukt Daemon tools eller Nero, kan de i enkelte tilfeller sette opp en ekstra stasjon.

Husker ikke hva som skal til for å fjerne den.

[ Denne Melding var redigert av: super på 2002-04-03 06:11 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-03 06:11, super skrev:

Hvis du har brukt Daemon tools eller Nero, kan de i enkelte tilfeller sette opp en ekstra stasjon.

Husker ikke hva som skal til for å fjerne den.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: super på 2002-04-03 06:11 ]</font>

Jeg fikk også en ekstra etter å ha lagt inn Nero IRRITERENDE, noen som vet hvordan en blir kvitt den?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-03 11:11, Gunder1 skrev:

Jeg fikk også en ekstra etter å ha lagt inn Nero IRRITERENDE, noen som vet hvordan en blir kvitt den?

Tror du kan velge å avinstallere "Nero Imagedrive" (tror det er hva det kalles i Nero)

Lenke til kommentar

Assa, jeg har hatt nero over 1 år og brukt det jevnlig uten å få opp denne extra cden. Og jeg tror ikke det er Image greiene. For det har jeg ikke. Det er korrekt at jeg har Nero, men dette har jeg som sagt brukt i over 1 år uten problemer. Noen andre som har anelse om hvordan man kan fjerne den overflødige cden ?

Lenke til kommentar

Jeg fikk også en ekstra cd-rom på min win 2000.

Den gikk bort når jeg avinnstalerte Nero image drive eller .no

Jeg fikk høre at noen cracker lager en virtuel cd-rom, har ikke vert borte i det da.

[ Denne Melding var redigert av: @Halvor@ på 2002-04-03 18:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...