darkducks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 har et stort poroblem i steam 1.6 det lagger når eg skyter men ikke utenom... pingen er som oftest 50-60 og eg har 100fps konstant... men så fort eg begynner å skyte lagger skytinga, spesielt mp5 hva kan problemet være?? config?? vær grei å hjelp!!! Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 abit ic7 pentium 2.4 @ 3.3 ghz radeon 9600 pro har som sagt 100 fps men det lagger fortsatt når eg skyter.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du bruker ikke fusion pack elns? Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 nope aldri hørt om Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 vel, et par ideer: det er en glitch i steam som gjør at når et nytt map loades, kan ting gå treigt, men det slutter etter et par minutter med spilling. du kan også ha spyware eller virus, så installer ad-aware og antivirus og gjør en scan. det kan hende disken din er fragmentert. hent ned perfectdisk, og gjør scandisk/defrag. driverne til radeon din, hvilken versjon? det har vært mye crap med cs og radeon kortene, sjekk ut hvilke drivere som funker for deg. hvis det er det som er problemet. noen flere ideer som er vanlige kommer jeg ikke på atm.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 darkducks: Ta en titt i retningslinjene, spesielt seksjonen om bumping. Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post..... Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 har et stort poroblem i steam 1.6 det lagger når eg skyter men ikke utenom... pingen er som oftest 50-60 og eg har 100fps konstant... men så fort eg begynner å skyte lagger skytinga, spesielt mp5 hva kan problemet være?? config?? vær grei å hjelp!!! Har faktisk samme problemet jeg også Er jævlig irriterende ass Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 me2 .. ganske så kjiipt Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 har et stort poroblem i steam 1.6 det lagger når eg skyter men ikke utenom... pingen er som oftest 50-60 og eg har 100fps konstant... men så fort eg begynner å skyte lagger skytinga, spesielt mp5 hva kan problemet være?? config?? vær grei å hjelp!!! Har faktisk samme problemet jeg også Er jævlig irriterende ass Bare spill i rundt 10 min så forsvinner det, det gjelder kun første gangen du spiller etter oppdateringa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå