Delvis Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det var jeg ikke klar over. Nrk har en Nettbutikk der de selger mange av programmene på dvd Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Ja det var den jeg også merket meg spesielt Vet ikke sikert om disse dvdene selges andre steder, eller bare i Nrk altså. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har sett borettslaget i butikkene og for noen år siden kjøpte jeg nrk's vhs utgivelse av pompel og pilt. Dvdene er nok å få i enkelte butikker også, de tjener bedre på det vettu ! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Usj.. synd de ikke har XLTV i dvd-format. Orker ikke vhs :\ Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Trenger jo ikke kjøpe dem, nesten alt ligger jo på webtv(noe som faktisk er briliant). Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Jeg syns de skal gi ut KLM sitt humor prosjekt: Skye TV. Endret 25. april 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå