jocke Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 QUOTE (Blib @ 18/04/2004 : 21:20) Jeg ser ingen der som angriper pcgutten personlig, men alle klager på guiden hans. Jeg synes jo selv at det ble litt vel mye krangling og klaging om det punktet, så derfor er det tatt med som grunn for at jeg bare stengte guiden.Face it - den var dessverre så dårlig uansett at ingen kommer til å bruke den for CPU-kjøp. Så hva var vitsen med å ha den stående oppe? Det var bare krangling og det ville fortsatt slik. Nei, jeg oppfordrer selv pcgutten til å lese seg til litt mer og gjerne komme med en ny, bedre guide som også har litt bedre rettskrivning. Unnskylde meg ser jeg intet behov for, beklager. Men hva om du ba dem som klaget, skjerpe seg, og kanskje prøve å hjelpe gutten. Da denne gutten tydeligvis gjorde sitt beste, er det godt nok. Du hadde heller ikke likt at folk slengte dritt i ansiktet ditt om du hadde skrevet en "dårlig" guide... Jeg hadde heller kommet med konstruktiv kritikk, og foreslått hva du kunne gjort bedre. Jeg sier heller ikke at det du gjorde var galt - og jeg ber deg slett ikke om at du må be om unskyldning. Allikevel mener jeg at du kunne satt seler på dem som slengte dritt til pcgutten, fremfor å stenge den - og gi "skylden" på pcgutten. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 QUOTE (jallakim @ 18/04/2004 : 21:42) QUOTE (Blib @ 18/04/2004 : 21:20) Jeg ser ingen der som angriper pcgutten personlig, men alle klager på guiden hans. Jeg synes jo selv at det ble litt vel mye krangling og klaging om det punktet, så derfor er det tatt med som grunn for at jeg bare stengte guiden.Face it - den var dessverre så dårlig uansett at ingen kommer til å bruke den for CPU-kjøp. Så hva var vitsen med å ha den stående oppe? Det var bare krangling og det ville fortsatt slik. Nei, jeg oppfordrer selv pcgutten til å lese seg til litt mer og gjerne komme med en ny, bedre guide som også har litt bedre rettskrivning. Unnskylde meg ser jeg intet behov for, beklager. Men hva om du ba dem som klaget, skjerpe seg, og kanskje prøve å hjelpe gutten. Da denne gutten tydeligvis gjorde sitt beste, er det godt nok. Du hadde heller ikke likt at folk slengte dritt i ansiktet ditt om du hadde skrevet en "dårlig" guide... Jeg hadde heller kommet med konstruktiv kritikk, og foreslått hva du kunne gjort bedre. Jeg sier heller ikke at det du gjorde var galt - og jeg ber deg slett ikke om at du må be om unskyldning. Allikevel mener jeg at du kunne satt seler på dem som slengte dritt til pcgutten, fremfor å stenge den - og gi "skylden" på pcgutten. Hva er dette? Det han gjorde var jo elendig, uansett om han er 11 år og gjorde sitt beste.. Det er ikke noe grunn for å gå rundt grøten (?) her. Og var det ikke slik at han skulle lage en guide? Vi skal jo ikke lage noen guide for han.. For det der var ingen guide.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 QUOTE (Ingardj @ 18/04/2004 : 21:58) Hva er dette? Det han gjorde var jo elendig, uansett om han er 11 år og gjorde sitt beste.. Det er ikke noe grunn for å gå rundt grøten (?) her. Og var det ikke slik at han skulle lage en guide? Vi skal jo ikke lage noen guide for han.. For det der var ingen guide.. Men det er ikke noe poeng å trykke han ned i grøten heller. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Joda, du har et poeng i at folk kanskje ikke bare burde ropt ut at det var en forferdelig guide og thats it, men posten er nå iallfall stengt. De som føler for å unnskylde kan gjøre det - men jeg ser ærlig talt ikke det helt store poenget med å gjøre det i dette tilfellet/nå. Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Må bare personlig si at jeg aldri sjekker alderen på den som starter tråden før jeg svarer på den. I dette tilfellet var det vel utfallet av ung entusiasme som gjorde at tråden ble startet. Dette må jo selvfølgelig være lov. Alle har gjort noe dumt engang.... Men uansett så er jeg rimelig sikker på at både pcgutten og mange andre her på forumet har lært en god del av denne saken. Både når det gjelder guider og nettikette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg