Purify Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 I SpeedFan står det at skjermkortet mitt er 748* C varmt.. Så ikke stol på SpeedFan. I Aida32 står det at skjermkortet mitt er 38* C.. Lenke til kommentar
Jesperkatt Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 I SpeedFan står det at skjermkortet mitt er 748* C varmt.. Så ikke stol på SpeedFan. I Aida32 står det at skjermkortet mitt er 38* C.. WOOW Du åpner grillsesongen litt tidlig, synes jeg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ikke alle Hk og slikt støtter SpeedFan. På min pc ,er SpeedFan 100% til og stole på hvertfall. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Tror ikke det er Speedfan sin feil. Det kan godt være dårlige temperatursensorer eller annen typisk hardwarefeil. For sikkerhets skyld kan du prøve Aida32 og sjekke BIOS(hvis biosen din viser dette). Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Har AMD noe sperre slik at den skrur seg av eller klokker seg ned. eller blir den bare varmere til den til slutt brenner opp?, tenker da ikke på om du har muligheten til å stille max temp i bios før shutdown Endret 18. april 2004 av Kuffe Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har AMD noe sperre slik at den skrur seg av eller klokker seg ned. eller blir den bare varmere til den til slutt brenner opp?, tenker da ikke på om du har muligheten til å stille max temp i bios før shutdown Blir kokt ja Lenke til kommentar
snole Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Test med Motherboard Monitor. På siden dems er det en guide til hvilke innstillinger man skal gjøre på vhilket hovedkort tilogmed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå