pcgutten Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Når man skal kjøpe en ny cpu må man først spørre seg selv: Hva skal jeg bruke pcen til? Spilling, Redigering, kontormaskin. Så dere må ikke komme med spørsmålet Hvilken cpu skal jeg kjøpe? Skriv litt mer fakta om hva den skal brukes til! Det er mangen som lager en post Hvilken cpu ska jeg kjøpe og skriver Hei hvilken cpu skal jeg kjøpe? Folk sier du må si hva den skal brukes til og dere som skriver posten svarer ikke lenger? Det er jo sinnsykt at dere ikke svarer igjen Vi sitter tross alt her og hjelper folk ikke leker Så til alle som skal ha ny cpu les her først... Nedenfor vil du se hva cpu du kanskje trenger:) AMD: Brukes mest til spilling kan også til litt film redigering Intel: Til kontorbruk film redigering (litt spilling ikke aldeles) Intel Celeron: Intel Celeron er ikke til og anbefale til noe det er bare og si denne cpuen suger! Nå lurer jeg om noen kommer til og lese det her Jaja MVH: Pcgutten Ikke det jeg vet at noen setter pris på jeg lager det her men håper det Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Mener fortsatt dette er smak og behag, og ingen fastisvar på dette. Syns det derfor er litt drastisk med en "guide" Men uansett så kan det jo være greit med en pekepin. Uansett så lurer jeg på hva dette betyr (litt spilling ikke aldeles) Også var det dette her da Intel Celeron: Intel Celeron er ikke til og anbefale til noe det er bare og si denne cpuen suger! Hvor mange ganger må denne tråden nevnes Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 AMD: Brukes mest til spilling kan også til litt film redigering Intel: Til kontorbruk film redigering (litt spilling ikke aldeles) Intel Celeron: Intel Celeron er ikke til og anbefale til noe det er bare og si denne cpuen suger! Jeg er mest interesert i å vite hvor du har disse "fakta" opplysningene fra, eller om det kun er din mening som gjenspeiles her? Uansett, er det lite gjennomtenkt av deg... des,OUT! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Men den er da ikke noe å anbefale Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Hittil den mest patetiske guiden lagd.. (må få si det) Endret 18. april 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Her var det mye mangler og feil...Tror du skal gjøre litt bedre forrarbeid før du poster en slik post pcgutten. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Her var det mye mangler og feil...Tror du skal gjøre litt bedre forrarbeid før du poster en slik post pcgutten. Indeed! Lenke til kommentar
eln Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Sant nok at celeron ikke er noe tess. litt lite utdypende forklaringer du gir vil jeg si. skjønner ikke helt hvor du har det fra at intel p4 ikke annbefalles til spilling Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Hvor er det folk har i fra at AMD egner seg så forbanna mye bedre i spill en Pentium ? Trådstarter burde kanskje rette litt opp der fordi det er Celeron som egner seg til kontorbruk, og da suger den ikke men dekker store behov for kontorbruk. Både Pentium 4 og AMD er geniale til spilling! Endret 18. april 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvor er det folk har i fra at AMD egner seg så forbanna mye bedre i spill en Pentium ? Tull og tøys! Denne posten var bare tull og tøys.. (har jeg sagt det nok ganger nå, eller?) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvor er det folk har i fra at AMD egner seg så forbanna mye bedre i spill en Pentium ? Tull og tøys! Denne posten var bare tull og tøys.. (har jeg sagt det nok ganger nå, eller?) En gang holder Jeg trenger ikke overtales i dette tilfelle Lenke til kommentar
insider Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 mest usakelige guiden ever, hverfall ganske feil, kansje tenke litt før man poster slikt ? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det her blir for dumt! Gutten er jo født i 1993, så han er til en viss grad unskyldt, men dog... Slike innlegg får forumet til å virke patetisk spør du meg. PCGUTTEN, skaff deg litt mer kunnskap før du prøver å lage en guide. Lenke til kommentar
elr0nd Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ha ha ha, beste cpu guide noensinne. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Denne gir begrepet "feilpost" ny mening. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det her blir for dumt! Gutten er jo født i 1993, så han er til en viss grad unskyldt, men dog... Slike innlegg får forumet til å virke patetisk spør du meg. PCGUTTEN, skaff deg litt mer kunnskap før du prøver å lage en guide. da er han jo bare 11 år Da er det jo ikke så ille, men som alle andre sier. Guider skal være gjennomførte og bli underbygget av tester om mulig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det her blir for dumt! Gutten er jo født i 1993, så han er til en viss grad unskyldt, men dog... Slike innlegg får forumet til å virke patetisk spør du meg. PCGUTTEN, skaff deg litt mer kunnskap før du prøver å lage en guide. da er han jo bare 11 år Da er det jo ikke så ille, men som alle andre sier. Guider skal være gjennomførte og bli underbygget av tester om mulig. Enig her, vi behøver ikke ta alt så alvorlig her i forum eller ? Lenke til kommentar
laerda Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 stenges vel. får håpe det Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hehe. Han fikk jo ihvertfall mange svar på "guiden" sin da. Tror nok det blir en stund til han skriver sin neste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg