Gå til innhold

Hvilken MP3-spiller bruker du?


Anbefalte innlegg

Akkurat nå bruker jeg Winamp, som jeg har gjort i mange, mange år. Men jeg er ikke helt fornøyd med den lenger, og er på utkikk etter andre spillere (en som er raskere og krever mindre ressurser). Har prøvd VUPlayer og foobar2000. Sistnevnte virket ganske bra, bortsett fra at en må inn i preferences for å få tilgang til volumkontrollen! For tungvint, rett og slett.

 

Så, hva med deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foobar2000 har vært min eneste musikkavspiller de siste 1 1/2 årene.

Rett og slett på grunn av at den støtter de fleste kodeker, samt har en masse nyttige komponenter.

 

Et genialt program! :thumbs:

 

 

@bowelripper.

Angående volumkontroll i foobar2000. Har du forsøkt å trykke på ( + ) og ( - ) tasten på tastaturet ditt? Eller dobbelklikk nederst i høyre hjørnet på programmet.

Endret av Solaris
Lenke til kommentar
Foobar2000 har vært min eneste musikkavspiller de siste 1 1/2 årene.

Rett og slett på grunn av at den støtter de fleste kodeker, samt har en masse nyttige komponenter.

 

Et genialt program!  :thumbs:

 

 

@bowelripper.

Angående volumkontroll i foobar2000. Har du forsøkt å trykke på ( + ) og ( - ) tasten på tastaturet ditt? Eller dobbelklikk nederst i høyre hjørnet på programmet.

Er fullt klar over at det går an, Solaris. Men jeg synes det er kjekt å ha en volume slider i selve spilleren (slik som Winamp). Jeg kan ikke fatte at de ikke i det minste har gjort dette til en valgmulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...