bowelripper Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Akkurat nå bruker jeg Winamp, som jeg har gjort i mange, mange år. Men jeg er ikke helt fornøyd med den lenger, og er på utkikk etter andre spillere (en som er raskere og krever mindre ressurser). Har prøvd VUPlayer og foobar2000. Sistnevnte virket ganske bra, bortsett fra at en må inn i preferences for å få tilgang til volumkontrollen! For tungvint, rett og slett. Så, hva med deg? Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Bruker også Winamp, men bruker ver. 2.81 altså den som kom før 3. Den bruker mindre ressurser vil jeg tro. Og best av alt, du slipper at den maser om å vise film også HATER det. Winamp er for mp3/musikk spør du meg. Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Bruker XMMS, den er forresten no' dritt. Men den spiller da musikk. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg bruker Winamp 5 til å spille av musikkfiler, ikke til video, det har jeg WMP til. Kunne like greit brukt Winamp 2 egentlig, men jeg ble bare vandt til 5 'ern. Syns Winamp er bra til å spille av musikk, kommer nok ikke til å bytte til noe annet program. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Foobar2000 har vært min eneste musikkavspiller de siste 1 1/2 årene. Rett og slett på grunn av at den støtter de fleste kodeker, samt har en masse nyttige komponenter. Et genialt program! @bowelripper. Angående volumkontroll i foobar2000. Har du forsøkt å trykke på ( + ) og ( - ) tasten på tastaturet ditt? Eller dobbelklikk nederst i høyre hjørnet på programmet. Endret 18. april 2004 av Solaris Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 18. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Foobar2000 har vært min eneste musikkavspiller de siste 1 1/2 årene.Rett og slett på grunn av at den støtter de fleste kodeker, samt har en masse nyttige komponenter. Et genialt program! @bowelripper. Angående volumkontroll i foobar2000. Har du forsøkt å trykke på ( + ) og ( - ) tasten på tastaturet ditt? Eller dobbelklikk nederst i høyre hjørnet på programmet. Er fullt klar over at det går an, Solaris. Men jeg synes det er kjekt å ha en volume slider i selve spilleren (slik som Winamp). Jeg kan ikke fatte at de ikke i det minste har gjort dette til en valgmulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå