AndersK_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) sjekk her.. (på linken til mopeden min, der det står "Rieju RR Spike edition" eller noe sånn..) jeg er ute etter et lite script som gjør at bildene jeg skal åpne i en nye frame (_blank elns) fikser sånn at den framen som åpnes blir akkurat like stor som bildet.. eksempel (klikk på 1 eller 2) Har sett det har blitt gjort via javascript et sted også.. Men aner ikke hvordan! Noen som vet? Mvh Anders! Endret 18. april 2004 av purken Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Alistapart har også kommet med en artikkel om popup. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 PT svarte, så jeg spør om noe annet; Hvorfor i F har du slike bilder av deg selv på websiden din..? *få danielp flashback* Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvorfor i F har du slike bilder av deg selv på websiden din..? *få danielp flashback* Men er er det ikke så mye olje inne i bildet Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 takk for hjelpen! hvorfor jeg har slike bilder? hm skjønner ikkehva du mener men sikkert bra Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hvorfor jeg har slike bilder? hm skjønner ikkehva du mener mensikkert bra Bilder av seg selv i "utfordrende" posisjoner elns... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hvorfor jeg har slike bilder? hm skjønner ikkehva du mener mensikkert bra Bilder av seg selv i "utfordrende" posisjoner elns... my point exactly.. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 mulig jeg sensurerer bildene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå