Boye Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Alle skjermer får lik oppløsning, da én oppløsning blir fordelt ut på 3 skjermer. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Matrox Triplehead2Go review http://www.driverheaven.net/reviews/Triple...eview/index.htm God påske! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ny review, fra Neoseeker - http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware.../triplehead2go/ Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg har skjermkortet GeForce4 MX og en stykk BenQ FP91G skjerm. Nå har jeg lyst til å kjøpe en skjerm til, for å kjøre de i span mode. Men det er ikke så lett å få tak i nøyaktig den samme skjermen lenger. Grunnen er at modellen er 9 måneder gammel ca. Går det greit om jeg da kjøper BenQ FP91G+ i stedet? Jeg tror den eneste forskjellen er antall millsekunder. Mitt andre spørsmål er om ytelsen til garfikkortet passer til dette? Jeg kommer ikke til å spille spill. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Stilig guide. Er det mulig å sette sammen en 19 LCD skjerm og en 19 CRT skjerm? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Ja Du kan kombinere hva du vil, for øyeblikket bytter jeg f.eks. mellom to LCD skjermer, og en LCD + en projektør til film. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg vil ha det slik at LCD skjermen min skal være "hovedskjermen". Akkurat som om jeg skulle hatt bare EN skjerm. Skal også spille spill i BARE denne skjermen hvis dere skjønner. Den andre CRT skjermen vil jeg bare ha som et slags ekstra skrivebord til å flytte vinduer i. Den skal ha ingen verktøylinje, startikon, ikoner eller noen andre skrivebordselementer. Bare en plass til å ha flere vinduer i, mens jeg er i et spill på LCD skjermen og ikke. Fant egentlig ingen mode som passet til det med mindre jeg har lest feil. Hvordan skal jeg få gjort dette? Takker så meget. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Du kan kjøre standard Windows "extended" / utvided skrivebord, hvor hovedskjermen din holdes "primary" / primær. Problemet vil være at musepilen likevel kan strekkes over til skjerm #2, noen spill låser ikke musepilen f.eks. til den ene skjermen du spiller på. Annet enn det er det ingen andre problemer. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Men det kan vel ikke bli et problem i First Person Shooter spill vel? Uansett, er det mulig å gjøre slik at man disabler den andre skjermen hver gang man åpner et spill eller noe i fullscreen? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det kan bli et problem, men det trenger ikke å bli et Prøv. Å disable skjerm #2 tar temmelig nøyaktig 6 museklikk på min engelske Windows. #1 - høyreklikk på skrivebord #2 - venstreklikk på "Properties" #3 - Settings #4 - klikk skjermen #5 - fjern "Extend my Windows desktop onto this monitor" #6 - klikk OK Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Og med ultramon tar det meg CTRL-ALT-E. (ikke en default hurtigtast, men ikke noe problem å legge til selv.) Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Kan et hovedkort med både PCI-e og AGP støtte to skjermkort samtidig, som å ha et AGP-kort og et PCI, altså støtte flere skjermer over begge kortene? Altså, jeg har et PCI-e kort som jeg kjører 2x 19'', kan jeg sette i et AGP-kort i AGP-slotten og da få støtte for to ekstra skjermer? Kjøper en 19'' til, og lurer på om jeg da må kjøpe et PCI-kort til den tredje skjermen, eller bare kan kjøre den på et AGP kort jeg allerede har. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er du sikker på at du har både PCIe og AGP ? Det er bare et par hovedkort som har det og om jeg husker rett er det forskjellige måter de har implementert det, og at minst en av løsningene gjør at du kan kun bruke en av delene om gangen. Så dersom det stemmer at du har både PCIe og AGP må du nok enten oppgi navnet på hovedkortet og håpe at noen her har erfaring med det, eller se om du finner svaret på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Såvidt det er meg bekjent finnes det ingen offisielle løsninger som muliggjør bruk av både et AGP- og et PCIe-kort samtidig. Skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Joda, ASRock 939Dual-SATA2 har både AGP og PCI-e. Som jeg uttrykket i den forrige posten, jeg har ingen peiling om du kan bruke begge samtidig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Joda, ASRock 939Dual-SATA2 har både AGP og PCI-e. 6033556[/snapback] Selvsagt, men jeg snakket om en løsning som gjør det mulig å bruke begge samtidig. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Ja, det var derfor jeg spurte. Av interesse, hvorfor går det ikke? Det er en PCI-e port og en AGP port, jeg har ikke sett noe om emnet noe sted. Endret 3. mai 2006 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg syntes å ha lest når det første AGP+PCIe kortet kom at kortet egentlig var et rent PCIe kort, men med en PCIe-to-AGP-bridge som brukte samme PCIe lanes som PCIe 16x kontakten. Så den løsningen hadde kun et sett koblinger til NB, men to fysiske plugger (AGP+PCIe). Derfor kunne bare en brukes om gangen. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Takk, da blir det Ati Radeon 9250 PCI på meg. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvordan blir det med bakgrunner og Screensaver i dual monitoring? Altså i den modusen hvor du har en skjerm med ekstra plass på uten taskbar osv. Kan man ha en forskjellig for hver skjerm? Eller blir det make på begge? Eller blir det (gud forby) strukket mellom de to skjermen? Confused Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå