Zipp0 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Skal ha meg nytt kabinett. Det jeg legger veldig vekt på er vekta Jeg har vurdert lian li sine miditower, men de er da så !dyre! så jeg lurerpå om det er noen som vet en biligere løsning på det hele... Endret 18. april 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Aero kabinettene er kalde og gode. Vekta ligger vel på rundt 4 kg en plass. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hva som er billig går vel ann på personen, avhengig av hvor mye penger han/hun har. Så siden du ikke har sagt hvor mye du har tenkt å bruke setter jeg opp dette kabinettet: Antec Super Lanboy Den veier ca 4 kg og det følger med 2 120mm vifter. Men den koster ca 1000kr. Antec Super Lanboy Miditower - 995kr Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Skal ha Cooler Master Centurion1 black (sølvversjon) selv, fronten er aluminium, resten er stål, lett nok for meg i hvertfall! Uansett hva du gjør _IKKE_ kjøp skyhawk! Der i gården er det ikke mye kvalitet... Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Skal ha Cooler Master Centurion1 black (sølvversjon) selv, fronten er aluminium, resten er stål, lett nok for meg i hvertfall! Uansett hva du gjør _IKKE_ kjøp skyhawk! Der i gården er det ikke mye kvalitet... Jeg hadde sky hawk . og jeg hvet ikke hvordan de tårer og selge de for det kommer jo nesten bulk hvis du knipser i det! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Sky hawk har ikke vært aktuelt engang.. det er ferdig modet.. og det er ikke noe for meg. og jeg har vurdert den coolermastern, men har du noe vekt på den? (den ser super nice ut, i sølv) -- den lanboy syntes ikke jeg var så fin.. -- Og takker alle for svar. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Sky hawk har ikke vært aktuelt engang.. det er ferdig modet.. og det er ikke noe for meg. og jeg har vurdert den coolermastern, men har du noe vekt på den? (den ser super nice ut, i sølv) -- den lanboy syntes ikke jeg var så fin.. -- Og takker alle for svar. Den veier 6,8 kg, lett nok for meg når jeg ikke gidder å bruke over 0,8k på chassis sjekk denne om 14 dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå