Andersolli Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 har nettopp fått meg en usb bluetooth dongle(D-link DBT-120)jippi... men så skal jeg prøve og få PC Suite til og funke sammen med Usb dongelen og det klarer jeg ikke,det kommer opp i PC Suite at han ikke finner noe å connecte med. Altså den finner ikke bluetooth donglen... hva skal jeg gjøre? noen som kan forklare hva jeg skal gjøre slik at jeg får det til å funke?hehe... så er det noen der ute som kan hjelpe en newbie som meg med dette problemet,slik at jeg får PC Suite til og fungere sammen med D-Linken min Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Søk i dette forumet og i det vanlige mobiltelefon forumet. Det ligger masse poster om dette emnet her fra før Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 les bruksanvisningen hvis du ikke klarer det 1. legg inn programvare 2. plugg i dongle 3. kjør inn pcsuite 4. konfigurer bt software og pair mobil og pc (burde vel gjøres som nr 3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå