B4stian Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 for en stund siden overklokka jeg min p4 2.8GHz til 3.4GHz, men etter en stund klokka jeg ned igjen fordi jeg ikke merka noen store forandringer og jeg ville ha en lavere temp. men nå er tempen oppe i 47 i idle og rundt 60 i load, før jeg overklokka var idle på 42 og load på 50... hva kan jeg gjøre for å få min temp tilbake?? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Husket du på å sette ned volten igjen??? Pass på at kjølern sitter bra på, og legg på ny goop Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 volten står på default igjen.. kjølern står bra på den..får kjøpe meg litt kjølepasta da.. eller noen som har noen bedre forslag?? temp'en gikk opp på umiddelbart så er ikke så sikker om kjølepasta er løsningen.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Kjøp Arctic Silver5, og legg på en syltynt lag, sånn at det nesten er gjennomsiktig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå