Athlon Power Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Etter to timers mekking på mitt Cheiftec ;Maxikabinett er jeg kommet hit!!! Bytta ut vifta i sidedøren med en enarmax variabel +ny fangrill utenpå kabinettet. Har triksa rundt på viftene så jeg har funnet den lsøningen som bråker minst mulig. Pc tempraturen med bare sidevifte er nå: CPU AMD 1333@1400 10x140 idle 43 load max 52 System: idle 33 load 35 GPU: idle 55 load 60 Er disse resultatene greie? Som sagt har jeg Zlamen gpu cooler og Alpha 8045 med papst 19db. Noen med tips mot lyd eller varme spå er jeg klar for det. BobboZ Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Noen med noen formening? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg syntes det høres bra ut med 55-60 grader jeg... Jeg hadde opp på 70 tallet med mitt gf2 mx400 når jeg klokket det, og det gikk fint som ****. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Prøv å få litt luft sirkulasjon i kabinettet: - Ikke bruk PCI-sloten nærmest skjerm kortet. - Fjern dekslet foran slotten nedenfor Skermkortet (slik at det kommer inn kald luft) - Hvis du har mulighet sett inn kabinettvifte bak nær strømforsyningen som trekker ut varm luft - Samle kablene slik at de minst mulig til hinder for luftgjennomstrømmning i kabinettet. Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Om det som står her er sant så kan man koke suppe på en Amd uten at den tar skade av det: http://cweb.msi.com.tw/eforum/index.php?ta...rticle&tid=3655 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Asus sine temperatur målings programmer suger da. Husker på mitt gamle GF DDR kort, så kom jeg ut av et spill etter et par timers spilling, sjekka Smart(Stupid) Doctor, så sto det 97 grader på GPUn!!! Tok på kjøleribba, men der kan det ikke ha vært mer en 50-55 grader. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Ett fett hvor mange grader Smart Doctor viser da. Temperaturene dine så helt greie ut, ihvertfall hvis du er som meg og setter pris på stillhet. Hvis du dermot skal begynne å tweake og overklokke helt max må du kanskje ha mer kjøling, men sånn som det er nå vil jeg si det er langt innenfor grensa til hva som er bra for utstyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå