jaha- Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei! Noen som vet hva som kan være galt når skjermen plutselig "blinker" på en måte... Den slår seg ikke av, men noen ganger så låser alt seg og så blinker skjermen en gang slik at alt blir sort. Og etter det fungerer den som den skal. Noen som har vært bort i noe lignende? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ja, det viste seg at strømforsyningen ikke var kraftig nok slik at skjermkortet ikke fikk nok strøm. Var bare problemer i når man var i Windows og gjorde ting, og ikke i 3D-spill og lignende. Veldig rart. Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 ja det er akkurat slik det er... Men det rare med alt dette er at det skjedde aldri før jeg skfitet kabinett. Jeg tok ut alle komponentene inkl. strømforsyningen og satt dem i et annet kabinett. Etter det har problemet oppstått. Jeg har en 300W strømforsyning, og et Gainward GeForce TI 4200 3-D kort. Vet ikke om 300W kanskje blir litt lite? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Vel, du kan sjekke om spenningene dine er stabile. De bør ikke variere med mer enn +-10%. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har et Asus Ti4200-kort og samme "problemet". Kommer av og til hvis jeg overklokker skjermkortet, og/eller bruker Omega-driverne. Skjer ganske sjeldent, og KUN i windows (desktop). Har aldri orka å bry meg med det. For lite strøm er garantert utelukka i mitt tilfelle. Bytta fra Superflower 320Watt til Mist 550Watt (av andre årsaker) men det skjer fremdeles, og like sjeldent. Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Skjer ganske ofte i mitt tilfelle... Er litt irriterende... Strømforsyningen min går på siste vers, så jeg burde muligens vurdere å bytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå