MacManus Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 jeg har en Thermaltake venus 12 vifte nå, men den bråker for mye. trenger en stillegående og jeg tenkte på denne papst viften. Men jeg er ikke sikker på om papst'en passer oppå kjøeribben på thermaltake venus'en eller om det er et bra valg. Noen som vet det? Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) bare å måle, det står også på cpu kjøler produktinformasjonen kor brei og stor vifta er Endret 18. april 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Går det ikke an å justere turtallet på den vifta der?? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Tror den skal passe, men ta kontakt med thermaltake hvis du er i tvil.. De vet alt om sine egne proodukter!!! Detaljerte produktbeskriveleser er også ofte tilgjengelige http://www.thermaltake.com/coolers/volcano/rs/a1745.htm jo den passer men d kan være at du må putte inn noen ekstra skiver eller noe pga tykkelse på viften Good Vifte Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Viss du bare vil redusere støyen kan du jo alltids bare koble inn en resistor... dette vil da naturligvis gå på bekostning av kjølingen, menmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå