Gå til innhold

Reperasjon hos komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en følese av at litt for mange klager her før de tar det med vedkommende nettbutikk. Har komplett klønet og sendt deg feil disk tilbake så retter de det fort opp for deg. Er det noe annet som kan være grunnlag så tipper jeg de har kompetanse til å tipse deg om eventuelle tester du kan gjøre hjemme først

Lenke til kommentar
Hva kan jeg gjøre? Hadde en harddisk på 120 gb, før jeg sendte dataen til reperasjon, nå har jeg en på 30 gb :wow:

En 30gb hardisk er ikke nødvendigvis dårligere enn en 120 gb.. men jada.. skjønner frustrasjonen din.. Men det skal da ikke være noe problem å få tilbake din gamle disk skal det vel... hmm.. for du er vel sikker på at du har fått en annen harddisk? fysisk liksom.. det er vel ikke bare oppsettet av den som har gjort den mindre?

Lenke til kommentar

Noen ganger blir ord fattige, men vi forsøker alikevel.

 

Har du sendt inn en disk på 120gb og fått tilbake en på 30gb, så er det stort sett bare to muligheter:

 

1) Vi har gjort en feil. Det skal ikke skje, men det kan alikevel hende. Uansett, kontakt oss.

2) Du har gjort en feil med oppsettet. Skal sikkert ikke skje det heller, men det kan hende :) Uansett, kontakt oss.

 

Sånn, da var den saken løst.

 

mvh

Komplett.no

Lenke til kommentar
Noen ganger blir ord fattige, men vi forsøker alikevel.

 

Har du sendt inn en disk på 120gb og fått tilbake en på 30gb, så er det stort sett bare to muligheter:

 

1) Vi har gjort en feil. Det skal ikke skje, men det kan alikevel hende. Uansett, kontakt oss.

2) Du har gjort en feil med oppsettet. Skal sikkert ikke skje det heller, men det kan hende :) Uansett, kontakt oss.

 

Sånn, da var den saken løst.

 

mvh

Komplett.no

Cs mannen trengte bare noen å lufte litt frustrasjon på.. fint at dere kan stille opp på slik også ;)

Lenke til kommentar
He he... Tullete å i det hele tatt å ta det opp her.... selvfølgelig skal du ta kontakt med nettbutikken først.... :D

Enig, det er veldig lite de andre forumbrukerne kan gjøre hvis en webshop har sendt feil produkt. Men 30 GB? Har de hentet den på roteloftet eller? Eller er det brukerfeil kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...