ludobadger Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Er på utkikk etter en stillegående powersupply. Trenger vel en 300w tenker jeg. Mener jeg har hørt at det skal være mulig å få en stille sak til rundt 500 spenn men har sliter litt med å finne en. Ser de har en del på microplex men de koster farken meg 1000 spenn. Noen som kan anbefale en litt rimeligere som ikke lager masse lyd? Resten av systemet er helt støydempet så dette er liksom det eneste jeg mangler... =) Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Enermax Wishper Series Say no more, say no more. Men dem koster jo litt (800,- for en 350 W). Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Nok en mulighet er jo å redusere farta på den eksisterende PSU-vifta, ved å lodde inn en passende motstand i pluss-ledningen for vifta. Forsøk f.eks, en 70 ohm´s motstand, det pleier å hjelpe :smile: Samtidig er det en god idé å "åpne" ribbene i luftspaltene i PSU´n, for å hjelpe på luftgjennomstrømningen. Bare vri disse ca 90 grader med en passende tang, så får du en økning av luftmengden gjennom PSU. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Eller noisecontrol sine støydempede PSU'er fra http://www.microplex.no. Koster litt da. :smile: Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 01:45, The Jackal skrev:Eller noisecontrol sine støydempede PSU'er fra http://www.microplex.no. Koster litt da. :smile: Noisecontrol sine? Er modda Enermax det :smile: Men om prisforskjellen fra Enermax til Noisecontrol er forsvarlig, vet jeg ikke. Har selv Enermax Wishper Serie, og er godt fornøyd. Ikke hørbar, men det kan skyldes at min cpu vifte overstøyer den (29db). Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg har en som du kan kjøpe, men den er litt svak.. det er en 250watts Fourtron Source m/NoiseKiller. Gromforsyning som for tiden vansmekter i serveren min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå