Redeemer Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Software? kjør open gl! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Flash kortet til et np, skulle hjelpe litt!Dessuten kan jeg anbefale deg og laste ned Reforce(som øker fps`en din) vet ike helt hvor du finner det, men det skal ligge på www.clanbase.com gl! Jeg tviler på at det går da 9600se har 64bits minnebåndbredde mens de andre 9600 modellene har 128..... Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Skal jo få mer enn 20fps i cs da... Sjekket?: rate (25000) cl_cmdrate (101) cl_updaterate (101) fps_max (101) Disse skal stå på det i parantesen... Det som kan være fokk i cz, men når du sier elendig resultat i tester og så.. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 jeg har no13k i 01 med mitt gf4 ti4800se! tror det er noe alvorlig gale her ja! cs virker no med 32mb sjermkort også, 16 vet jeg ikke... tror ikke det skal ha noen med minnebåndbredden å gjøre.. tror heller det er kortet hans som er ødlagt/defekt.. prøv et annet sjermkort/ditt sjermkort i en annen maskin så tror eg kanskje du finner feilen... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 hehe men denne pcen er jo helt ny ..jeg bygde den for en uke siden da jeg merket disse grafikk å fps problemene . kortet er jo nytt. men hvor finner man opengl drivere da? viss dette skal være bedre så er det vell vert ett forsøk ? Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg kjørte 10-20 fps med 200mhz og 2 mb skjermkort og 128 mb ram. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 OPEN GL stiller du inn i cs under configuration, video og modes hvis det var dette du tenkte på. Open Gl support følger med på de vanlige driverne til skjermkorte etter hva jeg har forstått. For å få cs opp på høyere fps enn 60 selv var jeg nødt til å skru av vertical synk på skjermkortet mitt, kanskje det er dette sammen med antialiasing og antitropisk filtrering som gjør at skjermkortet ditt ikke klarer mer enn 20fps, er jo iallefall verd å prøve å skrue dem av. Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg har også hatt lignende problemer, det som var problemet var at jeg ikke hadde instalert HKets AGP drivere... Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 som en sa her, sjekk i options i CZ, og pass på at det IKKE står på "software" men "hardware" eller "OpenGL", bare det ikke er Software, går det greit Vel, min bror har samme skjermkort, og han er kjempe misfornøyd. Skjermkortet er en veldig trang flaskehals i hans tilfelle Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Noen som nevnte på noen systemkrav til Counter-Strike™ Condition Zero™ System Requirements Minimum: Pentium III 500 MHz 96 MB RAM 16 MB Video Card 500 MB HD Space Win-Compatible Sound Card Mouse, Keyboard Preferred: Pentium III 800 MHz 128 MB RAM 32+ MB Video Card Endret 1. mai 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) edit: Denne posten kom litt sent. Btw, Fredrik, Jeg har bedre oppsett en det der, på den foreldede skramle-pc'en min, og det funker ikke veldig bra... Må enten være driverproblemer der også. Men det er jo sånn oppsettet skal være, så derfor er det vel noe med pc'en da. Endret 9. mai 2004 av Marti Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har endret emnefeltet ditt til noe mer beskrivende :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå