Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vinyl klistermerker

Anbefalte innlegg

Etter å ha spilt Need For Speed : Underground så er jeg litt sånn hekta på vinyl-stylingen.

Noen som vet hvem som selger noen stilige klistermerker jeg kan ha på siden av bilen, f.eks. flammer eller lignende? (Bør ikke koste mer enn noen hundrelapper...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kikket igjennom de stylinglinkene jeg fant på forumet her, og én butikk hadde sånne helsides vinyler til rundt 1700,- men det blir for dyrt.

Så tror jeg det var powerzone jeg kikket på, og de hadde noe som kunne vært aktuelt til 3-400,-

Men jeg er klar over at det kanskje ser litt harry ut, men bilen min ser forsåvidt ut som en vits allerede, så hvorfor ikke "ta'n helt ut" ;)

Lenke til kommentar

Hehe, da må du også huske senking, soting, terninger og juletrær, en stygg alu-spoiler, hull i potten (for fet lyd ;)), dunk-dunk musikk og to fjortenåringer med rosa rusbrus i baksetet ;)

du kan jo gjøre sånn som en fyr her ejg bor gjorde, han lakket hele bilen med 10kroners spraybokser og skrev Pioneer på siden med Duckttape :D

Lenke til kommentar
tror ikke de på fast and furios er klistremerker er nok motiv lakkering. veldig veldig veldig dyrt!

Uansett så har jo bilane 79 lag med klarlakk i tillegg så det blender i trafikken.

Noken som forresten veit oppskrifta for å få "malt" på et bilde på bensinlokket?

Skal få mudern til å lage et bilde eg kan ha på bensinlokket, men korleis skal eg få motivet på? erfaringer? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...