frenzy81 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Etter å ha spilt Need For Speed : Underground så er jeg litt sånn hekta på vinyl-stylingen. Noen som vet hvem som selger noen stilige klistermerker jeg kan ha på siden av bilen, f.eks. flammer eller lignende? (Bør ikke koste mer enn noen hundrelapper...) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Tror de er en del dyrere enn et par hundrelapper, og min personlige mening er at de ikke passer på andre bilder enn de som er med i the fast & the furious (og det er bare så vidt de passer der og) Lenke til kommentar
frenzy81 Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg kikket igjennom de stylinglinkene jeg fant på forumet her, og én butikk hadde sånne helsides vinyler til rundt 1700,- men det blir for dyrt. Så tror jeg det var powerzone jeg kikket på, og de hadde noe som kunne vært aktuelt til 3-400,- Men jeg er klar over at det kanskje ser litt harry ut, men bilen min ser forsåvidt ut som en vits allerede, så hvorfor ikke "ta'n helt ut" Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hehe, da må du også huske senking, soting, terninger og juletrær, en stygg alu-spoiler, hull i potten (for fet lyd ), dunk-dunk musikk og to fjortenåringer med rosa rusbrus i baksetet du kan jo gjøre sånn som en fyr her ejg bor gjorde, han lakket hele bilen med 10kroners spraybokser og skrev Pioneer på siden med Duckttape Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Holder du til i bergen? har sett en gammel ascona eller noe sånt som var lakert med spraybokser! Ja, nytter ikke å bare ta på vinyl, må ha fet potte og selfølgelig senket den også! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 JEg bor i bergen ja, men det var en Corsa og ikke Ascona Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 tror ikke de på fast and furios er klistremerker er nok motiv lakkering. veldig veldig veldig dyrt! Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 finnes helt sikkert et lokalt firma som lager sånn. f.eks et firma som lager reklame plakater t skjorte trykk og sånn. men er ikke billig. mitt ford motorsport merke til frontruta koster 250 kr Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 nå har ikke jeg sett 2f2f av en eller annen merkelig grunn. kanskje fordi det bare er jap crap med i filmen kanskje? men er nok ikke motiv lakkering. er mest sansynlig vinyl film. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 tror ikke de på fast and furios er klistremerker er nok motiv lakkering. veldig veldig veldig dyrt! Uansett så har jo bilane 79 lag med klarlakk i tillegg så det blender i trafikken. Noken som forresten veit oppskrifta for å få "malt" på et bilde på bensinlokket? Skal få mudern til å lage et bilde eg kan ha på bensinlokket, men korleis skal eg få motivet på? erfaringer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 betale en kar til å lakkere det på! men det er ikke billig Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ja altså...no tenkte no eg meir "selvgjort er velgjort" prinsippet. Kan vel ikkje være så masse arbeid å få et motiv på og lakkere oppå med klarlakk? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) amerikanske stylingbutikker har dette i bøtter å spann, blir dog litt dyrere en et par hundrelapper uansett hvor du finner de Hvilken bil kjører du forresten? Endret 4. mai 2004 av ebso86 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 DecalDriveway.com har plenty med slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå