SupremeX Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei! ja, topic sier det meste, det som skjer er at når jeg installerer chipset drivere, så avsluttes plutselig installasjonen på 15%, og jeg faller tilbake til desktop. Jeg er nødt til å få inn driverene siden jeg merker det i spill at de ikke er inne. Takk for svar.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Er "driver signing" aktivert ? (h.klikk my computer->properties->hardware->driver signing) Har du avinstallert "gamle" drivere ? Er filen som inneholder driverne ok ? laste ned på nytt ? Har du administrator rettigheter på maskinen ? Du sa ikke hvilket os du har, og chipset.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 driver signering er satt til ignorer, har selvfølgelig admin status og det er i875 chipset, Intel ICH5R. Har lastet ned driverene flere ganger, og alle gangene har det ikke fungert, men før jeg formaterte så funket det. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 sorry for bump virkelig ingen som vet noe? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nå har det bare gått 1 dag da. Det er ikke alle som er innom forumet like ofte som jeg.. Litt tålmodighet så kanskje det går.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå