LarsHK Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Jeg har tenkt til å kjøpe meg en router. Har hub og foretrekker, riktignok vis det er mulig å kjøpe router med innebygd isdn kort. På denne routeren ønsker jeg å koble min 10mbits 8 ports hub. Hva slags router bør jeg kjøpe og hva koster slike routere? PS! Jeg kan si det med engang. Dette temaet er jeg helt grønn på, så plz la meg slippe å få useriøse svar. Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Quote: On 2001-10-30 21:09, LarsHK skrev:Jeg har tenkt til å kjøpe meg en router. Har hub og foretrekker, riktignok vis det er mulig å kjøpe router med innebygd isdn kort. På denne routeren ønsker jeg å koble min 10mbits 8 ports hub. Hva slags router bør jeg kjøpe og hva koster slike routere?PS! Jeg kan si det med engang. Dette temaet er jeg helt grønn på, så plz la meg slippe å få useriøse svar. En cisco 761 koster vel rundt 2500.. Ring stjelenor og spør. De kan helt sikkert fikse en løsning for deg. Det finnes helt sikkert billigere løsninger enn cisco også. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 På har de Isdn-rutere fra Netgear. Vet ikke om det merket. Sikkert greit nok Lenke til kommentar
Strips Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Hold deg langt unna Cisco hvis du er grønn. De kjører et komandolinesystem som er ikke helt lett å få teket på i begynnelsen. Og den grafiske wizarden er ikke like god å stole på. En vanlig ISDN router har innebygt ISDN kort. F.eks en Zyxel 100IH er glimmrende. Den har et veldig enkelt menysystem i telnet eller konsoll. Tipper det er noen andre billigroutere som er enkle og greie også. Jeg har installert mange Zyxel routere og har ingenting negativt om dem. Strips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå