Gå til innhold

Vifte i Playstation 2

Mallet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil anbefale deg å ikke modifisere PS2'en.

Tenk hvis noe skjer.

Det er ikke så ofte det skjer noe med PS2... og den er jo ikke så dyr hvis noe skjer.

Du kan jo skru den opp å måle vifta før du bestiller, er vel ikke så mye arbeid.

Lenke til kommentar

jeg moddet ps2'en min men da jeg skulle legge ut bilder fikk jeg beskjed om at det ikke var noen kategorier i ok forumet som passet :cry: . jeg brukte en 60mm alu vifte.(du må være forberedt på å lodde siden tilkoblingen til viften er spesiell)

Lenke til kommentar
jeg moddet ps2'en min men da jeg skulle legge ut bilder fikk jeg beskjed om at det ikke var noen kategorier i ok forumet som passet :cry: . jeg brukte en 60mm alu vifte.(du må være forberedt på å lodde siden tilkoblingen til viften er spesiell)

Må vel passe under Luftkjøling eller Casemods? eller ka pål? :p

Lenke til kommentar
jeg har modda min og satt in katoder og sånt. men den funker ikke lengre da :( siden den dere kabelen til reset knappen er ødelagt. noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn en?

De fleste kabler/bus'er til PS2 kan skaffes... har desverre ikke konkret bevis/link nuh! men, kanskje noen på forumet har.

Trådstarter: Nye PS2 har jo en "papst" sak til vifte! en drøm i forhold til gamle PS2 :)

Lenke til kommentar
jeg har modda min og satt in katoder og sånt. men den funker ikke lengre da :( siden den dere kabelen til reset knappen er ødelagt. noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn en?

Gjorde det samme jeg også.Men ps2`en min kortsluttet :p Så jeg må vel skaffe meg ny da :(

Lenke til kommentar

Må vel passe under Luftkjøling eller Casemods? eller ka pål? :p

Jeg la det under casemod :yes: men moderator nektet meg å laste det opp til forumet fordi det ikke var relatert :angry:

Lenke til kommentar

Gjorde det samme jeg også.Men ps2`en min kortsluttet :p Så jeg må vel skaffe meg ny da :(

hehe da har du nok koblet litt feil da. jeg bare tenkte. dette går sikkert s¨prøvde jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...