Mallet Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hallo! Vifta i PS2 bråker fælt...jeg lurte på om noen har prøvd å bytte den ut? er det noe særlig jobb, og hvilke mål har den (60mm, 70mm) ? mvh Mallet Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Kan jeg få spørre hvorfor du skal ha en vifte i din PS2?` Ryker ikke garantien? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Fordi ps2 bråker som bare f***... Garantien ryker når du åpner boksen ja.. Endret 18. april 2004 av kensyv Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg vil anbefale deg å ikke modifisere PS2'en. Tenk hvis noe skjer. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 er garantien gått ut så hvorfor ikke? er jo mange som modder den med chip.... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 er garantien gått ut så hvorfor ikke? er jo mange som modder den med chip.... Hvis den er gått ut, men som han sier så ryker den hvis du modifiserer den, og etter det jeg tolker det, så har han fortsatt garanti. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg vil anbefale deg å ikke modifisere PS2'en.Tenk hvis noe skjer. Det er ikke så ofte det skjer noe med PS2... og den er jo ikke så dyr hvis noe skjer. Du kan jo skru den opp å måle vifta før du bestiller, er vel ikke så mye arbeid. Lenke til kommentar
warlord Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jeg moddet ps2'en min men da jeg skulle legge ut bilder fikk jeg beskjed om at det ikke var noen kategorier i ok forumet som passet . jeg brukte en 60mm alu vifte.(du må være forberedt på å lodde siden tilkoblingen til viften er spesiell) Lenke til kommentar
stidz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jeg har modda min og satt in katoder og sånt. men den funker ikke lengre da siden den dere kabelen til reset knappen er ødelagt. noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn en? Lenke til kommentar
razer Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jeg moddet ps2'en min men da jeg skulle legge ut bilder fikk jeg beskjed om at det ikke var noen kategorier i ok forumet som passet . jeg brukte en 60mm alu vifte.(du må være forberedt på å lodde siden tilkoblingen til viften er spesiell) Må vel passe under Luftkjøling eller Casemods? eller ka pål? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg har modda min og satt in katoder og sånt. men den funker ikke lengre da siden den dere kabelen til reset knappen er ødelagt. noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn en? De fleste kabler/bus'er til PS2 kan skaffes... har desverre ikke konkret bevis/link nuh! men, kanskje noen på forumet har. Trådstarter: Nye PS2 har jo en "papst" sak til vifte! en drøm i forhold til gamle PS2 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg har modda min og satt in katoder og sånt. men den funker ikke lengre da siden den dere kabelen til reset knappen er ødelagt. noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn en? Gjorde det samme jeg også.Men ps2`en min kortsluttet Så jeg må vel skaffe meg ny da Lenke til kommentar
warlord Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg moddet ps2'en min men da jeg skulle legge ut bilder fikk jeg beskjed om at det ikke var noen kategorier i ok forumet som passet . jeg brukte en 60mm alu vifte.(du må være forberedt på å lodde siden tilkoblingen til viften er spesiell) Må vel passe under Luftkjøling eller Casemods? eller ka pål? Jeg la det under casemod men moderator nektet meg å laste det opp til forumet fordi det ikke var relatert Lenke til kommentar
j0kke_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 En SCPH 50004 har 20% mindre viftestøy enn de "tidligere" modellene... den er så vidt hørbar hjemme hos meg (jeg bor ved siden av E6). Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg har modda min og satt in katoder og sånt. men den funker ikke lengre da siden den dere kabelen til reset knappen er ødelagt. noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn en? Gjorde det samme jeg også.Men ps2`en min kortsluttet Så jeg må vel skaffe meg ny da hehe da har du nok koblet litt feil da. jeg bare tenkte. dette går sikkert s¨prøvde jeg. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 noen som vet hvordan jeg kan få tak i en sånn kabel? Lenke til kommentar
felge Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 dere er så sykt piinglete aså, viften bråker ikke i det hele tatt, kanskje den bråker dersom du har lydisolert rom på 1*1 meter . overnærvøse pingler la vifta stå og heller bruk hørselvern du Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ps2 bråker en del ja, bare vær forsiktig oppi der så går det nok bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå