Gå til innhold

Trenger forslag til å gjøre kabinettet mitt tøft

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg lurte på om dere kunne kommer med forslag til hva jeg kan gjøre med dette kabinettet: http://www.home.no/ostebu/Pc%e8n%20min,%20...server%20tower/ tøffere. Syntes det er litt for kjedelig nå. Jeg har noen neon lys fra før av. Kansje skjære hull u sidedøren og montere plexiglass? Nei, ikke vet jeg hva som hadde tatt seg ut, defor trenger jeg deres forslag og meninger om denne saken! :p

Håper dere kan hjelpe meg med dette!

Tusen takk for alle svar på forhånd!

Mvh

Ostebu :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

putte inn vannkjøling, male over absolutt alt med tre lag med membran.

kline inn glass på side vindu, fjerne topp og sette lys der, fyll saken med vann og hiv oppi et par fisker

Ekte akvarium :D

eventuelt sette inn noen ultrafiolette lys fylle bånden med sann og putt oppi en skorpion.

Det er sykt å se på i uv lys:)

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
putte inn vannkjøling, male over absolutt alt med tre lag med membran.

kline inn glass på side vindu, fjerne topp og sette lys der, fyll saken med vann og hiv oppi et par fisker

Ekte akvarium :D

eventuelt sette inn noen ultrafiolette lys fylle bånden med sann og putt oppi en skorpion.

Det er sykt å se på i uv lys:)

JAA...giftge kjemikalier og fisk. god kombinasjon.. :no:

Lenke til kommentar

du kunne skjert ut noe på siden av det. et motiv eller kalle navn eller no.

kanskje sette inn uvlys og masse uve-reaktive ting.

eller du kan sette inn plexi og sette inn alle kablene dine i gjenomføringsrør, svart for allslags lys eller hvite som lyses opp av uv-lys.

du kan skjere ut et lite hull i toppen og og sette ned et par gjenomsigtige rør som skrus fast på toppen og ned til en vifte med grill, og putter leds/lazer leds i de røra så har du en drit tøff cola holder med kjøler.

skal bygge det på min pc' skjønner du. men du kan jo se på noen av ideene kommer sikkert på fler etter hvert

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...