LarsFromasj Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Har tenkt å borre et hull til en bryter jeg kan skru av og på katodene med. Er en helt standard bryter som følger med invertere. Noen som vet diameteren på HULLET jeg må borre? Har ikke skyvelære så jeg får ikke målt nøyaktig. En sånn her: Endret 18. april 2004 av pZion Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) det føller med en liten sak som skal være mellom brytern å kabinette, jeg brukte den til å måle kor stor den sku være Endret 18. april 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Jasså? Hm, tror ikke jeg har den. Fikk bare hele ledningsnettet av brutter'n til bruk i en inverter jeg låner. For jeg venter fortsatt på min fra netconnection. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 det er bare å lage et røft hull for så å fin pusse slik at den står i klem. Ujevnhetene blir dekket av ringen som følger med. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Ja, jeg gjorde det.... 3,5" dekselet ble ødelagt. Tålte ikke varmen så godt, og i tillegg at jeg stod å pressa for harde livet på drillen... så ble den ganske bøyd. Om noen har to stk. Lian Li 3,5" deksler og avse så er det fint... betaler porto, og litt penger for dekslene. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg mener at jeg har den saken som skal være mellom brytern og kabinettet, så du kan sikkert låne den (og kanskje få den... siden jeg har soundcontrol liksom) hvis du vil.. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 hehe, det hadde jo vært fint. Men innen jeg har fått nye deksler, så har sikkert inverteren kommet? Kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå