monstar Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 er det mulig få kjøpt sånn uv-lakk i norge?(lakk som lyser i mørket) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Søk. Jeg tror det er en post om det fra før, håper det hjalp noe. Mvh Lars Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Det er egentlig _mange_ poster om dette Jeg vet om 2 typer transparent lakk som gløder under uv-lys. Det ene er noe som heter "HPA skyddslack" som du finner på Elfa. Helt grei pris. Det andre er noe du finnes hos Ljudia, endel dyrere. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Får / Fikk kjøpt det på Ljudia.no Endret 18. april 2004 av pZion Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 du kan jo bruke dipropylenglykodiakrylat! .... gjorde et søk på UV-lakk og fant denne: http://www.uib.no/isf/hms/1999b/0042.html på frozenCPU har de ihvertfall noe, men å bestille fra USA er jo ikke akurat det optimale sånn rent økonomisk søkte på elfa, men fant ikke noe lakk ved å søke på "UV" Lenke til kommentar
lizon Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 kikket nettop i ljudia katalogen min, så de hadde det der. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 det er hvertfall noe som heter uv lakk på torsov bilrekvisita! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 den som er på ljudia er vel vanlig farge som lyser opp under UV-lys.. men er det noen som vet om det går an å få tak i den typen de har på frozencpu i norge? usynlig i vanlig lys... Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 den er ikke usynlig sådan men transparent du får kjøpt noe lignende på Elfa.se lite offtopic : vist noen har bilder der de har brukt denne sprayen... plz ta og post de her på forumet da... vil være evig takknemlig Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Genialt! Satt nett å bladde meg gjennom flere internettsider på jakt etter uv-reaktiv lakk. Så tar jeg meg en snartur innom overklokking og finner temaet UV-Lakk i "siste på forumet". Det må vere skjebnen Men uansett. Den lakken på ljudia er transparent. Vil det funke å lakke kabelrørene mine sølv med transparent uv-reaktiv lakk utenpå? Vil dette gi bra effekt? Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 De har UV-lakk på Clasohlson.... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) skal du ha uv lakk som er blank, som reagerer nå uv lys er slått på? eller skal du ha en farge som lyser nå uv lyset blir slått på? Edit: hvis du skal ha sistnevnte finnes "fluoriserende" lakk på Mekk butikkene.. Endret 25. april 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå